Sportital-kategóriában is kipróbálja magát a Monster
A Monster belépett a sportital-kategóriába: piacra dobta Superfuel terméksorozatát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/11/monsters-Superfuel-300x169.jpg)
Az edzések új itala
Az új termékcsoport négy variációban érhető el: Tropical Thunder, Purple Passion, Blue Ice és Zero Sugar Fantasy Fruit ízekben.
A Superfuel szénsavmentes, enyhén édesített ital. Az általános jólléthez elektrolitokat tartalmaz, ezen kívül B3 és B6 vitamonokat. Az italt edzés előtt, közben és utána is ajánlott fogyasztani.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >Monster Energy Ultra Rosá
A magyar piacon februárban bevezetett termék teljesen új ízélményt nyújt…
Tovább olvasom >Monster Green Zero
Az elmúlt 2 évtized legnagyobb Monster dobásával szélesítjük energiaital-portfóliónkat 19…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >