Spórolni kényszerül a McDonalds
A növekvő alapanyagárak miatt a McDonald's módosítja a menübe vont termékeket vagy azok összetevőit az Egyesült Államokban.
A gyorsétterem lánc árat
nem emelhet, mert versenytársai is megjelentek 1 dolláros
ajánlataikkal, de a profitabilitás megőrzése
érdekében egyes szendvicseket mégiscsak kivesz
az egy dolláros menüajánlatból vagy
kevesebb alapanyaggal készítik el. A Walt Street
Journalban megjelent hír szerint a tej és tejtermékek
ára olyan gyorsan növekszik az Egyesült Államokban,
hogy előfordulhat, a jövőben a dupla sajtburgerben csak
egyetlen szelet sajt lesz. A cég fontolgatja, hogy az 1
dolláros kategória helyett inkább a 2 dolláros
kategóriában erősíti tovább kínálatát.
A menük összetétele ma sem egységes, egyes
termékekért van ahol csak egy máshol két
dollárt kell fizetni, attól függ hol van a
McDonald's üzlet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >