Spórolási ötleteket gyűjt az Asda
A Wal-Mart brit áruházlánca nemcsak az üzletekben kínál kedvezményes árú termékeket, a kereskedelmi óriás közösségi marketing eszközök segítségével növeli hitelességét és a márkahűséget.
Az áruházlánc
januárban 7.500 termék árát csökkentette,
márciusban üzleteiben további ötezer árucikk
lett olcsóbb. A Tesco és Asda közötti brit
árverseny és marketing háború itt azonban
nem fejeződik be. Az Asda most új televíziós
csatornát indított a YouTube-on, ahol a vásárlók
rövid videós üzenetben oszthatják meg
egymással spórolási ötleteiket. A Saving
You Money TV (SYM TV) internetes adásaiban a nagyszerű
bevásárlási tippeken kívül az
érdeklődök ötleteket kaphatnak az energiaszámla
és az ételhulladék mennyiségének
csökkentésére is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >