Spórolási ötleteket gyűjt az Asda
A Wal-Mart brit áruházlánca nemcsak az üzletekben kínál kedvezményes árú termékeket, a kereskedelmi óriás közösségi marketing eszközök segítségével növeli hitelességét és a márkahűséget.
Az áruházlánc
januárban 7.500 termék árát csökkentette,
márciusban üzleteiben további ötezer árucikk
lett olcsóbb. A Tesco és Asda közötti brit
árverseny és marketing háború itt azonban
nem fejeződik be. Az Asda most új televíziós
csatornát indított a YouTube-on, ahol a vásárlók
rövid videós üzenetben oszthatják meg
egymással spórolási ötleteiket. A Saving
You Money TV (SYM TV) internetes adásaiban a nagyszerű
bevásárlási tippeken kívül az
érdeklődök ötleteket kaphatnak az energiaszámla
és az ételhulladék mennyiségének
csökkentésére is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >