Spórolási ötleteket gyűjt az Asda
A Wal-Mart brit áruházlánca nemcsak az üzletekben kínál kedvezményes árú termékeket, a kereskedelmi óriás közösségi marketing eszközök segítségével növeli hitelességét és a márkahűséget.
Az áruházlánc
januárban 7.500 termék árát csökkentette,
márciusban üzleteiben további ötezer árucikk
lett olcsóbb. A Tesco és Asda közötti brit
árverseny és marketing háború itt azonban
nem fejeződik be. Az Asda most új televíziós
csatornát indított a YouTube-on, ahol a vásárlók
rövid videós üzenetben oszthatják meg
egymással spórolási ötleteiket. A Saving
You Money TV (SYM TV) internetes adásaiban a nagyszerű
bevásárlási tippeken kívül az
érdeklődök ötleteket kaphatnak az energiaszámla
és az ételhulladék mennyiségének
csökkentésére is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >