Speciális élelmiszerek, speciális kódokkal
Követve az új generációs és dinamikusan változó vásárlási szokásokat, számos új kategóriát képviselő termék jelent meg, melyek különleges összetevőkkel tűnnek ki, vagy az ételallergiával küzdő célcsoportoknak nyújtanak alternatívát.
Alapvető, hogy már a csomagolással megkülönböztessük az új típusú termékeket, ám a külső hiába dekoratív, ha a tudatos vásárló inkább a részletes termékadatok és a hozzáadott értékű információk alapján dönt.
Ha a terméken az előírt méretben és több nyelven kerül feltüntetésre a származási hely, összetevők, kalóriák, sokszor a vásárlásösztönző és a speciális összetevőkről szóló bővebb információknak, a marketingelemeknek már alig marad hely.
Biztos tippek a megnyerő tájékoztatáshoz:
Alkalmazzunk figyelemfelhívó ikont, mely a digitális és mobilcsatornákon elérhető információkra utal! Így célirányos termékhonlapra terelhetjük a fogyasztót.
Használjuk ki a hagyományos vonalkódokat a mobileszközökkel ötvöző új lehetőségeket, mint amilyen a SafeBrand szolgáltatásrendszer!
A vonalkód ma már „Bővebb info” gombként is funkcionálhat. A vásárló, beszkennelve az ingyenes SafeBrand applikációval a termék vonalkódját, máris elérheti a gyártótól származó, hiteles adatok, hasznos tippek, akciók sorát.
A hagyományos vonalkód nem elég
szexi? Akkor alkalmazzunk QR-kódot!
A SafeBranddel képzett kis helyigényű, trendi QR-kódok változatos tartalmak, kampányok eszközei, melyek hatékonysága folyamatosan mérhető. A QR-kód mögötti tartalom ingyenes QR-olvasó alkalmazásokkal bármely okostelefonon elérhető.
A SafeBrand Magyarországon egyedülálló szolgáltatása és mobilalkalmazása egyszerre oldja meg a gyártók dilemmáját, valamint biztosít tájékozott és elégedett vásárlókat a speciális termékeket kínáló márkáknak.
www.safebrand.hu(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >