Speciális élelmiszerek az ALDI kínálatában
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. mindenkire figyel és termékkínálatát úgy alakítja ki, hogy a speciális étrendet folytató vásárlók is megtalálják az étrendjükbe illeszthető termékeket.
Évről évre nő azoknak a száma, akik valamilyen ételintolerancia miatt speciális étrendre szorulnak. A gluténérzékenység, vagy más néven cöliákia kiváltója a gabonasikér, azaz a glutén, amely az élelmiszeripar egyik legkedveltebb adalékanyaga, a pékárutól kezdve a süteményeken át számtalan termékben előfordul. A laktózintolerancia kialakulását a laktáz enzim hiánya okozza, ilyenkor a szervezet nem képes lebontani a tejtermékekben található laktózt, azaz tejcukrot. Ahogy a gluténérzékenység esetében, úgy a laktózintolerancia esetében is fontos a speciális diéta betartása.
„A laktózintolerancia, azaz a tejcukor-érzékenység a magyar lakosság kb. 20-25 százalékát érintheti, míg a magyarok 1-2 százalékáról tudjuk, hogy gluténérzékeny – mondta Antal Emese dietetikus, szociológus. „Az életminőségük változatos, kiegyensúlyozott étrend kialakításával javítható. Nagyon pozitív tendencia, hogy egyre több gyártó ismeri fel az igényt a laktózmentes / gluténmentes termékekre, így az élelmiszerüzletek polcain is egyre szélesedik ezen termékek palettája. Van már miből választani.”
„Az ALDI-nál fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink mindenben számíthassanak ránk. Termékkínálatunkat a vásárlói igényeknek maximálisan eleget téve alakítjuk ki, hiszen nekünk az a legfontosabb, hogy akik nálunk vásárolnak, elégedettek legyenek velünk és az általunk nyújtott szolgáltatásokkal. Hogy a speciális étrendhez szükséges hozzávalók és élelmiszerek beszerzése gyors és könnyű legyen, a felvágottakból, kekszekből, kész kenyerekből, kenyérhelyettesítő termékekből, tejtermékekből és tejekből álló glutén- és laktózmentes termékkínálatunk mind a 113 ALDI áruházban megtalálható” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >