Megújult a SPAR kommunikációja
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. A kampány az üzletlánc alapértékeit hangsúlyozza, fő üzenetként a minőség jelenik meg benne. A cél egy érzelmes, mégis lendületes kampány megvalósítása, amelyben mindenki egy kicsit magára ismerhet, előtérbe helyezve az emberi kapcsolatok és a minőségi pillanatok fontosságát. Az új szlogen, „minőség. szeretem” kifejezi ezen élmények összességét az élet minden területén, így az élelmiszer-vásárlásban is.
Két új reklámfilm is készült, valamint közterületi reklámok. Az instore-megjelenések pedig a SPAR csoport üzleteiben erősítik a kampány üzenetét.
A kampány egyes elemei print és online felületeken egyaránt láthatók lesznek, helyet kapnak újsághirdetésekben, épülethálókon, city-light posztereken, televíziós reklámokban, padlómatricán, de készültek bejáratikapu-felületek, polczászlók, szórólapok, és az áruházakban óriástáblákkal is találkozhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség és innováció: 51 új termékkel bővült a SPAR saját gyártású kínálat
Ötvenegy új, magas minőségű élelmiszerrel bővült a SPAR Magyarország bicskei,…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rászoruló hölgyek nőnapját tette szebbé a Rossmann
A Rossmann 2025-ben is többek között a Baptista Szeretetszolgálattal közösen…
Tovább olvasom >Tavaszi fagyveszély megint: a klímaváltozás miatt egyre nagyobb veszélyben a hazai gyümölcstermesztés
2025-ben is az átlagosnál korábban kezdődött a rügyfakadás és a…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >