Megújult a SPAR kommunikációja
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. A kampány az üzletlánc alapértékeit hangsúlyozza, fő üzenetként a minőség jelenik meg benne. A cél egy érzelmes, mégis lendületes kampány megvalósítása, amelyben mindenki egy kicsit magára ismerhet, előtérbe helyezve az emberi kapcsolatok és a minőségi pillanatok fontosságát. Az új szlogen, „minőség. szeretem” kifejezi ezen élmények összességét az élet minden területén, így az élelmiszer-vásárlásban is.
Két új reklámfilm is készült, valamint közterületi reklámok. Az instore-megjelenések pedig a SPAR csoport üzleteiben erősítik a kampány üzenetét.
A kampány egyes elemei print és online felületeken egyaránt láthatók lesznek, helyet kapnak újsághirdetésekben, épülethálókon, city-light posztereken, televíziós reklámokban, padlómatricán, de készültek bejáratikapu-felületek, polczászlók, szórólapok, és az áruházakban óriástáblákkal is találkozhatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
SPAR: 1,4 milliárd forintos fejlesztés Pápán és Miskolcon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Spar 100 grammos szeletelt füstölt Norvég Lazacfilét hívott vissza a forgalomból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY ismét elnyerte az Energiahatékony Vállalat díjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött az év egyik legjelentősebb akciós időszaka az Auchanban!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


