Sparkling Coffee – új kávés termékkategóriát épít a Cafe Frei
A Cafe Frei mára Magyarország legnagyobb, hazai tulajdonú kávézólánca, de a vállalat a retail piacon is egyre jelentősebb szereplő. Kávézóláncból kávémárka született az elmúlt években, az áruházak polcain pedig megjelentek a különleges ízesítésű őrölt, szemes, kapszulás és instant termékek a Cafe Frei üzeméből. Idén nyárra izgalmas újdonsággal állt elő a vállalat: piacra dobta a Sparkling Coffee szénsavas kávét, pontosabban kávés üdítőt mangós, illetve vaníliás ízben.

A Café Frei az ízesített Sparkling Coffee fejlesztésével Magyarországon úttörő szerepet szeretne vállalni
Ez a típusú kávéital itthon egyedülállónak számít, világszerte azonban egyre népszerűbb. Hidegcsepegtetéssel készülő kávékivonat az ital alapja, melyhez vizet adva ízesítenek, és szénsavval dúsítanak. A cold brew hidegen csepegtetett folyamatának köszönhetően a savak kevésbé oldódnak ki, ami a forrón készült verzióktól eltérő ízkarakterű, lágyabb, de koffeinben gazdag kávét eredményez. Ezek a hidegen csepegtetett kávéitalok a kávéházakban is egyre népszerűbbek, tonikkal vagy limonádéval felöntve.
A nemzetközi trendeket folyamatosan figyelve és a kávézói tapasztalatokra építve látta meg a Cafe Frei a lehetőséget abban, hogy szénsavas, ízesített kávés ready to drink terméket fejlesszen. A piaci előrejelzések szerint fokozatosan növekszik a természetesebb, egészségesebb RTD termékek iránti fogyasztói igény, nemzetközi növekedési üteme 2021–2028 közötti időszakban 13%-ra becsülhető.
A Café Frei az ízesített Sparkling Coffee fejlesztésével Magyarországon úttörő szerepet szeretne vállalni, kiszolgálva azokat a piacra belépő fiatal fogyasztókat is, akiknek ízvilág és megjelenés tekintetében is izgalmas alternatívát nyújthat az energiaitalok helyett. Pezsegj új ritmusban – ez a termék szlogenje, és a Cafe Frei nyári aktivitásai erről a pezsgésről szólnak. Fesztiválok, DJ-pályázat, nyereményjátékok – mindazoknak, akik nyitottak a kávé újgenerációs ízélményére. A kereskedelmi partnerek érdeklődőek, a hipermarketek és diszkontláncok polcain már elérhető a Sparkling Coffee, a disztribúció bővítése pedig folyamatosan zajlik. (x)

Kapcsolódó cikkeink
Befutóékszer és kávés pezsgés a 30. ALDI Női Futógálán
Harmincadik alkalommal zajlik Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye, az ALDI Női Futógála…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >