Sparkling Coffee – új kávés termékkategóriát épít a Cafe Frei
A Cafe Frei mára Magyarország legnagyobb, hazai tulajdonú kávézólánca, de a vállalat a retail piacon is egyre jelentősebb szereplő. Kávézóláncból kávémárka született az elmúlt években, az áruházak polcain pedig megjelentek a különleges ízesítésű őrölt, szemes, kapszulás és instant termékek a Cafe Frei üzeméből. Idén nyárra izgalmas újdonsággal állt elő a vállalat: piacra dobta a Sparkling Coffee szénsavas kávét, pontosabban kávés üdítőt mangós, illetve vaníliás ízben.
Ez a típusú kávéital itthon egyedülállónak számít, világszerte azonban egyre népszerűbb. Hidegcsepegtetéssel készülő kávékivonat az ital alapja, melyhez vizet adva ízesítenek, és szénsavval dúsítanak. A cold brew hidegen csepegtetett folyamatának köszönhetően a savak kevésbé oldódnak ki, ami a forrón készült verzióktól eltérő ízkarakterű, lágyabb, de koffeinben gazdag kávét eredményez. Ezek a hidegen csepegtetett kávéitalok a kávéházakban is egyre népszerűbbek, tonikkal vagy limonádéval felöntve.
A nemzetközi trendeket folyamatosan figyelve és a kávézói tapasztalatokra építve látta meg a Cafe Frei a lehetőséget abban, hogy szénsavas, ízesített kávés ready to drink terméket fejlesszen. A piaci előrejelzések szerint fokozatosan növekszik a természetesebb, egészségesebb RTD termékek iránti fogyasztói igény, nemzetközi növekedési üteme 2021–2028 közötti időszakban 13%-ra becsülhető.
A Café Frei az ízesített Sparkling Coffee fejlesztésével Magyarországon úttörő szerepet szeretne vállalni, kiszolgálva azokat a piacra belépő fiatal fogyasztókat is, akiknek ízvilág és megjelenés tekintetében is izgalmas alternatívát nyújthat az energiaitalok helyett. Pezsegj új ritmusban – ez a termék szlogenje, és a Cafe Frei nyári aktivitásai erről a pezsgésről szólnak. Fesztiválok, DJ-pályázat, nyereményjátékok – mindazoknak, akik nyitottak a kávé újgenerációs ízélményére. A kereskedelmi partnerek érdeklődőek, a hipermarketek és diszkontláncok polcain már elérhető a Sparkling Coffee, a disztribúció bővítése pedig folyamatosan zajlik. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Egészség és szupererő a palackban
Az utóbbi években az egyik legdinamikusabban növekvő szegmens a funkcionális…
Tovább olvasom >Nehéz most jósolni a kávézaccból
Jó első félévet zárt a kávépiac, de a világpiaci tendenciák…
Tovább olvasom >Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Világsiker Miskolcról, csúcsra jutott a MiReHu szemléletformáló programja
A MiReHu Nonprofit Kft. újabb rangos elismerést tudhat a magáénak,…
Tovább olvasom >Hátrányos helyzetű nők képzését segítő programjáért kapott társadalmi kategóriában CSR-díjat a Coca-Cola
„Új esélyek a munkaerőpiacon” néven indított 2023-ban közös programot a…
Tovább olvasom >Egészséges táplálkozás, fenntartható termelés
A Kék Fehér Szív egy olyan civil szervezet, amely összegyűjti…
Tovább olvasom >