SPAR: tovább bővül a SuperShop program
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját. A SuperShop 18 évvel ezelőtt indult el, jelenleg 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el a hűségkártyát.
„2000 áprilisában a SuperShop program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult. Ma már azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – egy vásárlói lojalitást erősítő, összetett rendszerré nőtte ki magát. A hűségprogram központi eleme a SuperShop kártya, amelynek segítségével a kártyabirtokosok pontjai a vásárlást követően mindenkinek a saját, banki biztonsággal rendelkező pontfolyószámláján gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas törzsvásárlói program nemcsak a vásárlók, hanem az ahhoz csatlakozó partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program résztvevői számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A SuperShop informatikai rendszere pedig megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását.
Jelenleg a magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente csaknem 1,8 millió alkalommal használják is azt. A SuperShop kártyák száma 2018 őszére várhatóan eléri a 3 milliót. Az utóbbi 2 évben csatlakozott a jegy.hu portál, a Netpincér, a REGIO Játék 34 áruházával, a Papírmadár 26 írószer üzletével, a Katedra Nyelviskola 7 helyszínen, a Kärcher 11 Center és Store szakáruházával. Immár 300 magyarországi utazási irodában lehet a PREMIO Travel utazásaival pontot gyűjteni, a Burger King megnyitotta 41., a Bellozzo pedig 3. olasz éttermét.
„A SPAR számára kiemelten fontosak a hűséges vásárlók, vállalatunk célja továbbra is változatlan: az elégedett törzsvásárlók körének folyamatos bővítése. Az üzlethálózatunk fejlődésével ma már 33 INTERSPAR, 346 szupermarket, és immár 154 SPAR franchise áruházban használható a SuperShop kártya” – tette hozzá Maczelka Márk.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >