SPAR: Törzsvásárlói program és SuperShop kártya

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 09. 04. 00:01

A SPAR Magyarország Kft. 2009. szeptember 3-tól az ország valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában bevezeti a SuperShop programot, így összesen 396 egységben válik elérhetővé az ország egyik legnagyobb törzsvásárlói programja.

Jelenleg a SPAR Csoport 346 SPAR szupermarketet, 30 INTERSPAR hipermarketet és 20 Kaiser’s áruházat működtet Magyarországon, ezek mindegyikében elérhető a törzsvásárlói program.
A SuperShop kártya egyszerűen működik: minden vásárláskor 100 Ft-onként 1 pont jóváírásra kerül a kártyán. Minden jóváírt pont 1 forintot ér. Egyes termékek vásárlása után extra pontokat kap a vásárló. Minden kártyahasználatnál külön egyenlegközlőt, továbbá havonta e-mailen összesítőt kap, így figyelemmel kísérheti a kártyáján levő összeg növekedését. A SuperShop kártyán összegyűjtött pontok szabadon levásárolhatók. A SuperShop program partnerei: SPAR, INTERSPAR, KAISER’S, OBI, OMV, Photo Hall, Patika Pont, Burger King.
A tavaly megkezdett arculatfrissítés következő lépéseként megújult a kártyakép. A szeptembertől bevezetett ideiglenes kártya révén már a legelső vásárlásnál  járnak a kedvezmények, és a vásárlás után járó forint értékű pontok rögtön megjelennek az ügyfél kártyán. A kártyaigénylés egyszerű és gyors, a partnereknél elhelyezett kártyaigénylő lapok tartalmazzák az ideiglenes kártyát.



Kapcsolódó cikkeink