SPAR: Törzsvásárlói program és SuperShop kártya
A SPAR Magyarország Kft. 2009. szeptember 3-tól az ország valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában bevezeti a SuperShop programot, így összesen 396 egységben válik elérhetővé az ország egyik legnagyobb törzsvásárlói programja.
Jelenleg a SPAR Csoport 346 SPAR szupermarketet, 30 INTERSPAR hipermarketet és 20 Kaiser’s áruházat működtet Magyarországon, ezek mindegyikében elérhető a törzsvásárlói program.
A SuperShop kártya egyszerűen működik: minden vásárláskor 100 Ft-onként 1 pont jóváírásra kerül a kártyán. Minden jóváírt pont 1 forintot ér. Egyes termékek vásárlása után extra pontokat kap a vásárló. Minden kártyahasználatnál külön egyenlegközlőt, továbbá havonta e-mailen összesítőt kap, így figyelemmel kísérheti a kártyáján levő összeg növekedését. A SuperShop kártyán összegyűjtött pontok szabadon levásárolhatók. A SuperShop program partnerei: SPAR, INTERSPAR, KAISER’S, OBI, OMV, Photo Hall, Patika Pont, Burger King.
A tavaly megkezdett arculatfrissítés következő lépéseként megújult a kártyakép. A szeptembertől bevezetett ideiglenes kártya révén már a legelső vásárlásnál járnak a kedvezmények, és a vásárlás után járó forint értékű pontok rögtön megjelennek az ügyfél kártyán. A kártyaigénylés egyszerű és gyors, a partnereknél elhelyezett kártyaigénylő lapok tartalmazzák az ideiglenes kártyát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >