SPAR: Törzsvásárlói program és SuperShop kártya
A SPAR Magyarország Kft. 2009. szeptember 3-tól az ország valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában bevezeti a SuperShop programot, így összesen 396 egységben válik elérhetővé az ország egyik legnagyobb törzsvásárlói programja.
Jelenleg a SPAR Csoport 346 SPAR szupermarketet, 30 INTERSPAR hipermarketet és 20 Kaiser’s áruházat működtet Magyarországon, ezek mindegyikében elérhető a törzsvásárlói program.
A SuperShop kártya egyszerűen működik: minden vásárláskor 100 Ft-onként 1 pont jóváírásra kerül a kártyán. Minden jóváírt pont 1 forintot ér. Egyes termékek vásárlása után extra pontokat kap a vásárló. Minden kártyahasználatnál külön egyenlegközlőt, továbbá havonta e-mailen összesítőt kap, így figyelemmel kísérheti a kártyáján levő összeg növekedését. A SuperShop kártyán összegyűjtött pontok szabadon levásárolhatók. A SuperShop program partnerei: SPAR, INTERSPAR, KAISER’S, OBI, OMV, Photo Hall, Patika Pont, Burger King.
A tavaly megkezdett arculatfrissítés következő lépéseként megújult a kártyakép. A szeptembertől bevezetett ideiglenes kártya révén már a legelső vásárlásnál járnak a kedvezmények, és a vásárlás után járó forint értékű pontok rögtön megjelennek az ügyfél kártyán. A kártyaigénylés egyszerű és gyors, a partnereknél elhelyezett kártyaigénylő lapok tartalmazzák az ideiglenes kártyát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >