SPAR: rendhagyó szendvicsnépszerűsítő kampány
A budapesti Széll Kálmán téren október 2-án speciális sebességmérővel mérték a gyalogosok tempóját. A munkába, iskolába igyekvő emberek egy gerillamarketing akció részesei voltak, amely azt bizonyította, hogy a rohanós, szürke reggeleket is feldobja egy remek szendvics.
Különleges emberi traffipax mérte a reggeli órákban a budapesti Széll Kálmán téren a járókelők sebességét. A berendezés kezelői a sietősen haladókat azonban természetesen nem szankcionálták, hanem ajándékkal jutalmazták: egy finom SPAR enjoy. szendviccsel látták el a dolgukra igyekvőket. A rendhagyó sebességmérés egy gerillamarketing akció volt valójában, amely a SPAR enjoy. termékcsaládot népszerűsítette.
„Kétségtelen tény, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés, de a nagy kapkodásban gyakran nem jut időnk rá. A különleges promóciós eseménnyel azt mutattuk meg, hogy a SPAR enjoy. szendvicsek képesek a rohanós reggeleket is támogatni, s a mai felgyorsult világban vállalatunk kész megoldást kínál kényelmi termékeivel minden étkezéshez. Az üllői SPAR enjoy. convenience üzemünk minőségi ételei a mozgalmas életet élőknek is segítenek abban, hogy bármelyik napszakban azonnal fogyasztható, ízletes és tartalmas ennivalóval lakjanak jól” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR üllői enjoy. üzeme több termékkategóriában, minőségi alapanyagokból és receptúrák alapján készíti a jóízű, időt spóroló ételeket. A fogyasztók pedig az enjoy. márkanév alatt háromféle leves, ötféle saláta, kétféle öntet, és hatfajta rizses-tésztás készétel közül választhatnak. Megízlelhetik a desszert-, snack- és gyümölcssaláta-kínálatot is, amelyek mellé különböző ízesítésű smoothie-kat, joghurtitalokat és kávékat is vásárolhatnak.
Az egyedi gerillamarketing akciót követően a SPAR enjoy. termékkampányával a klasszikus felületek mellett – televíziók, rádiók, nyomtatott és online sajtótermékek, óriásplakátok, szórólapok – bevásárlóközpontok digitális city light berendezésein, illetve épülethálókon találkozhatnak a vásárlók. Az enjoy. márka a kampány idején markánsabban jelenik meg az üzletekben – saját hűtővel, az áruházi rádiók spotjaival, illetve matricákkal, plakátokkal, polczászlókkal és polccsíkokkal –, a kiválasztott egységekben kóstoltatásra is invitálják a vásárlókat. Az enjoy. készítményekhez nyereményjáték is kapcsolódik.
A kiváló termékekkel a fogyasztók jobban megismerkedhetnek a 33. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál október 6-7-i hétvégéjén is, ahol a SPAR Pázmány Péter sétányon álló standján a Regnum húsüzem termékei mellett az enjoy. készítmények is jelen lesznek.
A SPAR elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt, ezért minden eladott enjoy. szendvics árából 10 forinttal a Mosoly Alapítványt segíti. A támogatásból az alapítvány a budapesti Szent László Kórház Hematológiai és Őssejt Transzplantációs Osztályán folyó munkát finanszírozza. Az osztályon az egész országból érkező beteg gyermekeket látnak el.
Kapcsolódó cikkeink
40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >A SPAR a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokság szponzora
Támogatja idén a SPAR lesz a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokságot,…
Tovább olvasom >40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >