SPAR N°1 Value a SPAR International legújabb saját márkája
Új saját márkát indított útjára a SPAR International SPAR N°1 Value néven, amely a globális bevezetés előtt első körben Európában lesz kapható. Az új kereskedelmi márka a 2018-ban bevezetett és 100%-ban organikus termékeket tartalmazó sikeres SPAR Naturalt váltja fel.
A minőségi hétköznapi alaptermékeket nagyszerű áron kínáló termékcsalád induláskor 70 cikkelemet foglal magába, amely szám az év végére 100-ig emelkedhet. Az Európai Unió területén beszerzett termékek szigorú minőségbiztosítási válogatáson és tesztelésen esnek át.
A SPAR N°1 Value fontos része a vállalat többlépcsős sajátmárka-stratégiájának, amely révén a vásárlók az élelmiszer és nem-élelmiszer termékek széles köréhez férnek hozzá kivételes áron.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >