SPAR N°1 Value a SPAR International legújabb saját márkája
Új saját márkát indított útjára a SPAR International SPAR N°1 Value néven, amely a globális bevezetés előtt első körben Európában lesz kapható. Az új kereskedelmi márka a 2018-ban bevezetett és 100%-ban organikus termékeket tartalmazó sikeres SPAR Naturalt váltja fel.
A minőségi hétköznapi alaptermékeket nagyszerű áron kínáló termékcsalád induláskor 70 cikkelemet foglal magába, amely szám az év végére 100-ig emelkedhet. Az Európai Unió területén beszerzett termékek szigorú minőségbiztosítási válogatáson és tesztelésen esnek át.
A SPAR N°1 Value fontos része a vállalat többlépcsős sajátmárka-stratégiájának, amely révén a vásárlók az élelmiszer és nem-élelmiszer termékek széles köréhez férnek hozzá kivételes áron.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >140 millió euróból alakítja át spanyolországi jégkrémgyárát a Ferrero
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: A magyarok szerint ezek a karácsony elengedhetetlen részei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több, mint 5 millió forint adomány a jótékonysági borárverés eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl, a Novartis és a HungaroControl is a legjobb munkahelyek között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

