SPAR N°1 Value a SPAR International legújabb saját márkája
Új saját márkát indított útjára a SPAR International SPAR N°1 Value néven, amely a globális bevezetés előtt első körben Európában lesz kapható. Az új kereskedelmi márka a 2018-ban bevezetett és 100%-ban organikus termékeket tartalmazó sikeres SPAR Naturalt váltja fel.
A minőségi hétköznapi alaptermékeket nagyszerű áron kínáló termékcsalád induláskor 70 cikkelemet foglal magába, amely szám az év végére 100-ig emelkedhet. Az Európai Unió területén beszerzett termékek szigorú minőségbiztosítási válogatáson és tesztelésen esnek át.
A SPAR N°1 Value fontos része a vállalat többlépcsős sajátmárka-stratégiájának, amely révén a vásárlók az élelmiszer és nem-élelmiszer termékek széles köréhez férnek hozzá kivételes áron.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a saját márkák az európai élelmiszerboltok polcain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az Év Vidéki Vállalkozói díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
