SPAR-márkatermékek: kiváló minőség kedvező áron

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 04. 11. 19:54

A saját márkás termékek térhódítása a kereskedelemben világszerte megfigyelhető tendencia. A gazdasági válság hatására és a szűkülő fogyasztás miatt e termékek szerepe az elmúlt években még inkább felértékelődött.

A SPAR Magyarország Kft. 1997-ben kezdte el saját márkatermékei bevezetését, és azóta is folyamatosan bővíti választékát. Az áruházlánc jelenleg több mint 2000-féle saját és exkluzív márkaterméket kínál üzleteiben. A cégcsoport saját márkás termékforgalmából a magyar áruk több mint 80 százalékkal részesednek.

A saját márkás áruféleségek között minden vásárlói réteg megtalálja a pénztárcájának legmegfelelőbb árkategóriájút.

SPAR: a vezető saját márka

A SPAR és INTERSPAR áruházak polcain több mint 500-féle kiváló minőségű SPAR márkajelű termék szerepel szinte minden árucsoportban. A SPAR márkanév alatt árusított termékek a gyártói márkáknál általában 20-30 százalékkal kedvezőbb áron kaphatók.

Exkluzív márkák

A SPAR Magyarország Kft. választékában olyan kiváló minőségű exkluzív márkák is szerepelnek, mint a Splendid mosó-és tisztítószercsalád, a SPAR PREMIUM termékcsalád, a DESPAR márkajelzésű olasz specialitások, vagy a kisgyermekes családoknak több mint 100-féle terméket kínáló Pretty Baby márka.

A vásárlók egészségéért

A SPAR évek óta jelentős szerepet vállal az egészséges életmód és az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítésében. Ez mindenekelőtt a termékválaszték minőségében és összetételében jelenik meg. A vállalat saját márkatermékei forgalmazása során is fontosnak tartja az egészségtudatosságot, így az áruházláncok közül elsőként vezetett be speciális fogyasztói igényeket kielégítő termékcsaládokat. Ilyenek a SPAR Natur*pur biotermékek, a SPAR Vital márka, valamint a glutén- és laktózérzékeny vásárlók számára megoldást kínáló SPAR free from árucsoport.

S-Budget, a takarékos saját márka

A SPAR-csoport diszkontáras termékcsaládja 2008-as bevezetése óta gyorsan népszerűvé vált a vásárlók körében, hiszen rendkívül kedvező ár-érték arányban kínálja a háztartások számára nélkülözhetetlen áruféleségeket. 2012 végén a cégcsoport több mint négyszáz S-Budget terméket kínált üzleteiben. A termékcsaládhoz kapcsolódó vidám pénztárcafigura és a könnyen felismerhető csomagolás egyaránt hozzájárultak az S-Budget márka sikeréhez.

SPAR és exkluzívmárka-kampány Ördög Nórával

A SPAR 2013-as marketingtevékenységének egyik kiemelt területe a vásárlók körében már régóta kedvelt saját márkás termékek további erősítése. Az idei évben a népszerű műsorvezető, Ördög Nóra lett a SPAR és az exkluzív márkák reklámarca, a vele forgatott reklámfilm februártól látható a televízióban. Nóra a kampány során a televíziós megjelenés mellett különböző médiafelületeken rendszeresen beszámol a SPAR saját márkás termékeivel kapcsolatos tapasztalatairól. Kismamaként még nagyobb figyelmet fordít vásárlásaira és táplálkozására, így hiteles személyiségként nyilatkozik a SPAR márkák minőségéről és választékáról.

Kapcsolódó cikkeink