SPAR – Egész éven át tartó kampány
A SPAR Magyarország Kft. – a magyar áruk elkötelezett kereskedője – „A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!” szlogennel éves kampányt indít, amelynek során magyar gyártók és beszállítók kiváló minőségű, hazai termékeit népszerűsíti.Fogyasztói kutatások bizonyították, hogy az áruk eredete felértékelődött a magyar vásárlók döntési folyamatában. Míg 2005-ben a megkérdezett vásárlók 52 százaléka tartotta fontosnak a termékek hazai eredetét, addig 2009-ben 68 százalék nyilatkozott így (Gfk Hungária-tanulmány: Étkezési szokások 2009).
A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk. 2008-ban a cég az Agrármarketing Centrummal közösen sikeres kampányt folytatott a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért.
A 2010. február 4-én kezdődő akcióban elsőként a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbász kerül terítékre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >