Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR Magyarország Regnum húsüzeméről szóló TV-reklámja, a Regnum Toy Story az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awardson. A díjat minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A nemzetközi megmérettetésre idén közel 40 országból több száz nevezést nyújtottak be.
– A SPAR bicskei Regnum húsüzemét népszerűsítő film arra hívja fel a nézők figyelmét, hogy az üzletek húspultjaiban megvásárolható finomságok gondos kezek munkájának és kézműves szemléletünk eredménye. A SPAR marketingcsapatának és a koncepciót kidolgozó Greenroom Reklámügynökségnek nem titkolt célja az volt, hogy a nézők a film hatására más szemmel nézzenek a húspultokra, valamint a mögötte álló húsüzemre – hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető. //
Kapcsolódó cikkeink
Elindult az Adni Öröm! – több ezer önkéntes várja az adományokat országszerte
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kilép Nyugat-Európából a SPAR Group – Magyarországon viszont tovább bővít
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
