Új üzemet épít a SPAR Üllőn
Több mint 1,2 milliárd forintos beruházás keretében valósul meg a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. új üzeme. A vállalat üllői logisztikai központjának területén épülő létesítményben majonézes saláták és szendvicsek összeállítását végzik majd.
– A fogyasztói igények változásával az elmúlt években jelentősen megnőtt a kereslet az olyan élelmiszerek iránt, amelyek gyors, ugyanakkor minőségi, tartalmas étkezést jelentenek a rohanó hétköznapokon. A SPAR termékfejlesztései között fontos helyen áll a convenience, azaz a kényelmi termékek bővítése. Vásárlóink szélesebb körű kiszolgálása érdekében úgy döntöttünk, hogy ezeket a termékeket egy önálló gyártóegységben, az új és korszerű SPAR ENJOY! Convenience üzemben állítják össze munkatársaink a jövőben – hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Az 1500 négyzetméteres üzem építése 2017 júliusában kezdődött, és átadása 2018 elejére várható. Az üllői convenience üzemben a legmodernebb technológiával, többféle kiszerelésben, 15-féle majonéz alapú saláta és 15-féle szendvics készül 2018 tavaszától, de a későbbiekben a választék folyamatosan bővülni fog: a zöldmezős beruházást a SPAR saját erőből valósítja meg, s az első fázis várhatóan ötven munkahelyet teremt majd. //
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >