SPAR: Az utolsó Plus üzlet is átépítésre került
Eltűnt a Plus márkanév. A volt diszkontüzletekből SPAR szupermarketek lettek – új arculat, kibővített választék, minőségi kereskedelem várja a vásárlókat.
A SPAR Magyarország Kft. egy évvel ezelőtt vette át a Magyarországon működő Plus hálózat 174 üzletét. 2009 januárjában elkezdődött a Plus üzletek több ütemben történő átalakítása SPAR szupermarketekké. 2009. augusztus 27-én az ország utolsó Plus diszkontja – Kecskeméten – SPAR szupermarketként nyitott újra. A SPAR a 174 átalakított üzlettel együtt jelenleg 346 SPAR szupermarketet, 30 INTERSPAR hipermarketet és 20 Kaiser’s áruházat működtet Magyarországon, összesen 396 egységet.
A vásárlók kedvezően fogadták a Plus diszkontok átalakítását. A Plus diszkonthálózat korábbi 1500 cikkelemből álló áruválasztékával szemben jelenleg közel 6000 ezer árucikk közül választhatnak a vásárlók. Az erős árversenyre a SPAR többek között úgy reagált, hogy jelentősen növelte sajátmárkás termékeinek számát (1700-ra), valamint több mint egy éve létrehozta új alacsony áras, az alapélelmiszerekre koncentráló S-Budget termékcsaládját. Változást jelent a korábbiakhoz képest, hogy a zöldség-gyümölcs és frissáru részlegek mind megjelenésükben, mind választékukban sokkal jobbak lettek, szélesebb lett a friss tőkehús és a húskészítmények árukínálata. Jelentős minőségi javulás következett be húsáru-területen, a termékek kiváló minőségét a SPAR saját Húsüzeme garantálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >