SPAR: Az utolsó Plus üzlet is átépítésre került
Eltűnt a Plus márkanév. A volt diszkontüzletekből SPAR szupermarketek lettek – új arculat, kibővített választék, minőségi kereskedelem várja a vásárlókat.
A SPAR Magyarország Kft. egy évvel ezelőtt vette át a Magyarországon működő Plus hálózat 174 üzletét. 2009 januárjában elkezdődött a Plus üzletek több ütemben történő átalakítása SPAR szupermarketekké. 2009. augusztus 27-én az ország utolsó Plus diszkontja – Kecskeméten – SPAR szupermarketként nyitott újra. A SPAR a 174 átalakított üzlettel együtt jelenleg 346 SPAR szupermarketet, 30 INTERSPAR hipermarketet és 20 Kaiser’s áruházat működtet Magyarországon, összesen 396 egységet.
A vásárlók kedvezően fogadták a Plus diszkontok átalakítását. A Plus diszkonthálózat korábbi 1500 cikkelemből álló áruválasztékával szemben jelenleg közel 6000 ezer árucikk közül választhatnak a vásárlók. Az erős árversenyre a SPAR többek között úgy reagált, hogy jelentősen növelte sajátmárkás termékeinek számát (1700-ra), valamint több mint egy éve létrehozta új alacsony áras, az alapélelmiszerekre koncentráló S-Budget termékcsaládját. Változást jelent a korábbiakhoz képest, hogy a zöldség-gyümölcs és frissáru részlegek mind megjelenésükben, mind választékukban sokkal jobbak lettek, szélesebb lett a friss tőkehús és a húskészítmények árukínálata. Jelentős minőségi javulás következett be húsáru-területen, a termékek kiváló minőségét a SPAR saját Húsüzeme garantálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >