Terjeszkedéssel nőtt a SPAR Ausztria
Az osztrák élelmiszer-üzletlánc a tavalyi évben 14,64 milliárd eurós bruttó árbevételt ért el, ami 6,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A SPAR azt állítja, hogy ezt a növekedést a saját üzletek bővítése, valamint 40 horvátországi Billa-üzlet megszerzése hajtotta. A csoport hazai piacán, Ausztriában az értékesítés 4,6 százalékkal, 6,7 milliárd euróra nőtt. Időközben nemzetközi, Olaszországra, Szlovéniára és Horvátországra kiterjedő műveletei 10 százalékkal 5,36 milliárd euróra nőttek.
A csoport tavaly 650 millió eurót fektetett be hálózatába, és portfóliójában jelenleg 175 INTERSPAR hipermarket, 2689 SPAR és EUROSPAR Markets, 210 Hervis sport kiskereskedő és 29 bevásárlóközpont található. Ami a jövőt illeti, a SPAR Ausztria 2018-ban további 700 millió eurót kíván befektetni, ez új olaszországi forgalmazási központot és további külföldi terjeszkedést foglal magában.
A SPAR Ausztria továbbfejlesztette saját márkáit, és már több mint 5000 terméket kínál e kategóriában. A privát címkével ellátott termékek értékesítése tavaly 7,4 százalékkal nőtt, az alacsony árú S-Budget közel 10 százalékkal, a SPAR Natur bio márka 20, a SPAR Premium pedig 29 százalékkal.
– Saját márkáinkkal rendkívül sikeresek és naprakészek vagyunk – mondta Gerhard Drexel, a SPAR Ausztria csoport vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >