Terjeszkedéssel nőtt a SPAR Ausztria
Az osztrák élelmiszer-üzletlánc a tavalyi évben 14,64 milliárd eurós bruttó árbevételt ért el, ami 6,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A SPAR azt állítja, hogy ezt a növekedést a saját üzletek bővítése, valamint 40 horvátországi Billa-üzlet megszerzése hajtotta. A csoport hazai piacán, Ausztriában az értékesítés 4,6 százalékkal, 6,7 milliárd euróra nőtt. Időközben nemzetközi, Olaszországra, Szlovéniára és Horvátországra kiterjedő műveletei 10 százalékkal 5,36 milliárd euróra nőttek.
A csoport tavaly 650 millió eurót fektetett be hálózatába, és portfóliójában jelenleg 175 INTERSPAR hipermarket, 2689 SPAR és EUROSPAR Markets, 210 Hervis sport kiskereskedő és 29 bevásárlóközpont található. Ami a jövőt illeti, a SPAR Ausztria 2018-ban további 700 millió eurót kíván befektetni, ez új olaszországi forgalmazási központot és további külföldi terjeszkedést foglal magában.
A SPAR Ausztria továbbfejlesztette saját márkáit, és már több mint 5000 terméket kínál e kategóriában. A privát címkével ellátott termékek értékesítése tavaly 7,4 százalékkal nőtt, az alacsony árú S-Budget közel 10 százalékkal, a SPAR Natur bio márka 20, a SPAR Premium pedig 29 százalékkal.
– Saját márkáinkkal rendkívül sikeresek és naprakészek vagyunk – mondta Gerhard Drexel, a SPAR Ausztria csoport vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >