Spar: átépítés után jöhet a terjeszkedés

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 30. 00:00

Idén a Plus hálózat üzleteinek felújítása állt a Spar tevékenységének középpontjában. A csoport a piaci részesedése növelésére számít.

A SPAR az idén a volt Plus üzletek átépítését tűzte ki elsődleges céljának, eddig 32 bolt újult meg, további 25 egység modernizálása pedig folyik, de folytatja a terjeszkedést is, ennek legújabb eleme a zöldmezős beruházás keretében megépült Spar szupermarket Kazincbarcikán.
– Várhatóan több mint 6 milliárd forintot fordít az idén boltjai korszerűsítésére, átalakítására a Spar Magyarország Kft. – közölte Laber Zsuzsa, a cég kommunikációs vezetője korábban az MTI-vel.
A Spar Magyarország Kft. tavaly már végrehajtotta az arculatváltást a 2008-ban átvett Plus hálózat mind a 174 üzletén. Ez a társaságnak mintegy 2 milliárd forintjába került. Ezt követik a Plus boltokból kialakított Spar szupermarketek nagyobb léptékű – úgynevezett második körös – átépítései. A Spar az idén 70 üzlet átépítését valósítja meg.
A Spar csoport magyarországi konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi 374,2 milliárd forinthoz képest – közölte korábban az MTI-vel Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.
A Spar csoport az idén érzékelhető forgalom-növekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedését 15 százalék körülire kívánja emelni – írja az MTI nyomán a Világgazdaság Online.




Kapcsolódó cikkeink