SPAR – A húsvéti nyulak védelmezője
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a húsvéti nyuszik védelmét tűzte zászlajára, mikor elindította az „Én a nyulakkal vagyok” mozgalmat. A kampánnyal a SPAR az abszurd humor és az internetes trash tartalmak világába merészkedett, hogy rendhagyó módon hívja fel a figyelmet a felelős nyúltartásra.
Otthonra nyulat? Rágjuk át még egyszer!” – ez az üzenet várta azokat a látogatókat, akik a www.enanyulakkalvagyok.hu oldalra kattintottak hetekkel Húsvét előtt. Az oldalon a nyúltartásról szóló „10 megdöbbentő tény” játékosan világított rá a megszívlelendő üzenetre: a nyulak, bármilyen aranyosak is, nem szórakoztató játékok, és ha meggondolatlanul magunkhoz veszünk egyet, nekik és magunknak is bajt okozunk. Az oldal emellett egy közelgő, nagyszabású online demonstrációra hívta a közönséget.
Ekkor még senki sem sejtette, hogy a kezdeményezés mögött a SPAR áll, melynek reklámügynöksége, a Greenroom, már javában dolgozik az úgynevezett „Nyúlteleporton”, amellyel a nyulat varázslatos, és izgalmas tér-időutazásra vihetik majd a felhasználók.
Az oldalon március 21-én élesedett és március 31-ig él a Nyúlteleport, amely valójában egy greenbox technikával és gazdag animációval készült interaktív fantázia videó. A zöld háttér előtt felvett nyuszi mögé az ügynökség játékos, vicces, egymástól merőben különböző világokat jelenített meg, melyekre a felhasználók egy gomb segítségével repíthetik a nyuszit.
Az üzenet – mely szerint a nyuszinak mindenütt jobb, mint otthon – így a játékélményen keresztül kap hangsúlyt. Az élelmiszerlánc nyereményjátékot is csatolt a nem mindennapi utazás mellé, így az oldalra látogatók nem csak a teleport furcsa világának élményét, de ajándékokat is magukkal vihetnek. A Nyúlteleport segítségével a látogatók olyan izgalmakat tapasztalhatnak meg a húsvéti nyuszival, amit az otthoni nyúltartással biztosan nem.
A mozgalom részeként a SPAR Magyarország Kft., áruházi nyuszi simogatóval, hasznos nyúltartási és nyúl menhelyekre vonatkozó információval, online videó terjesztéssel, valamint Facebook oldalán plüss nyuszi pályázattal is a húsvéti nyulak védelmére kel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >