Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget megtakarítani – állapította meg a Dia új kutatása.
A Tu Bolsillo al Dia tanulmányban megkérdezettek fele azt állította, hogy a sajátmárkás termékek vásárlásával havonta 10-25%-ot takarít meg a bevásárlásokon.
Az éves tanulmány szerint a spanyol vásárlók idén elsősorban arra törekednek, hogy ahol csak lehet, spóroljanak, aminek eredményeképpen egyre többen hasonlítják össze az árakat, keresik az akciókat, és tervezik meg előre a heti kiadásokat.
A tanulmány ugyanakkor azt is rögzíti, hogy a vásárlók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az egészséges életmódra, és a válaszadók egyharmada hajlandó saját bevallása szerint többet fizetni a jobb minőségű, egészségesebb termékekért.
Ami a heti kiadásokat illeti, a válaszadók 45%-a hetente 50 és 100 euró közötti, míg 42%-uk 25 és 50 euró közötti összeget költ vásárlásra.
Tízből hét vásárló az árat nevezi meg a legfontosabb szempontként, amely befolyásolja a vásárlás helyének kiválasztását, ezt a rangsorban az üzlet közelsége (60%), az elérhető ajánlatok, kedvezmények és promóciók (48%), az ügyfélszolgálat (35,7%) és a hűségprogramok (27,2%) követik.
A vásárlók több mint fele (53%) számára továbbra is a fizikai bolt az első számú vásárlási csatorna, és a válaszadók a nagyobb megtakarítási lehetőségek elérhetőségét jelölték meg kulcsfontosságú befolyásoló tényezőként.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >