Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget megtakarítani – állapította meg a Dia új kutatása.
A Tu Bolsillo al Dia tanulmányban megkérdezettek fele azt állította, hogy a sajátmárkás termékek vásárlásával havonta 10-25%-ot takarít meg a bevásárlásokon.
Az éves tanulmány szerint a spanyol vásárlók idén elsősorban arra törekednek, hogy ahol csak lehet, spóroljanak, aminek eredményeképpen egyre többen hasonlítják össze az árakat, keresik az akciókat, és tervezik meg előre a heti kiadásokat.
A tanulmány ugyanakkor azt is rögzíti, hogy a vásárlók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az egészséges életmódra, és a válaszadók egyharmada hajlandó saját bevallása szerint többet fizetni a jobb minőségű, egészségesebb termékekért.
Ami a heti kiadásokat illeti, a válaszadók 45%-a hetente 50 és 100 euró közötti, míg 42%-uk 25 és 50 euró közötti összeget költ vásárlásra.
Tízből hét vásárló az árat nevezi meg a legfontosabb szempontként, amely befolyásolja a vásárlás helyének kiválasztását, ezt a rangsorban az üzlet közelsége (60%), az elérhető ajánlatok, kedvezmények és promóciók (48%), az ügyfélszolgálat (35,7%) és a hűségprogramok (27,2%) követik.
A vásárlók több mint fele (53%) számára továbbra is a fizikai bolt az első számú vásárlási csatorna, és a válaszadók a nagyobb megtakarítási lehetőségek elérhetőségét jelölték meg kulcsfontosságú befolyásoló tényezőként.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban a legnagyobb a kínai platformok piaci részesedése Európában
Az idei év első felében Spanyolországban az online vásárlások egyharmada…
Tovább olvasom >A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új benzinkutat és shopot nyitott az Auchan
Csepelen új benzinkúttal bővült az Auchan hálózata. Ez az első…
Tovább olvasom >Kutatás: 200 ezer alatt költenénk rá, mégis számít a márka – magyarok és a mobilvásárlás
A magyarok többsége akkor vesz új telefont, ha az előző…
Tovább olvasom >Tovább mérséklődött a háromhavi munkanélküliségi ráta
A 2024. április és június közötti három hónapban a foglalkoztatottak…
Tovább olvasom >