Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok Shop Spanyolországban, amely így az első kontinentális európai ország, ahol a felhasználók közvetlenül vásárolhatnak a platformon.
Az indulásra már korábban számítani lehetett, de a hírek szerint több alkalommal is halasztásra került, részben állítólag – a TikTok által hivatalosan meg nem erősített hírek szerint – az Egyesült Királyságban tapasztalt gyengébb értékesítési eredmények miatt.
Hasonlóan Írországhoz a TikTok Shopon történő eladás jelenleg Spanyolországban is csak meghívásos alapon működik. Bár az indulásról hivatalos bejelentés nem történt, több vállalat, például a Siroko sportruházati márka jelezte, hogy már megkezdte az értékesítést a platformon. A Siroko szerint a TikTok Shop forradalmasítja az online vásárlást, hiszen két kattintás, és a termék már a vásárló kezében is van.
A TikTok Shop idén jelentős növekedést ért el az Egyesült Királyságban, ahol bevétele megduplázódott, főként az élő vásárlási események népszerűsége miatt. Spanyolországban azonban erős verseny vár a platformra, különösen az Amazon és az AliExpress részéről, amelyek meghatározó szereplők az ország e-kereskedelmi piacán.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >