Spanyolországban a Mercadona és a Carrefour vezet a kereskedelmi láncok között
A piaci részesedés tekintetében júliusban a Mercadona és a Carrefour állt a spanyolországi kiskereskedelmi láncok ranglistájának élén, annak ellenére, hogy némi visszaesést tapasztaltak.
A Mercadona piaci részesedése júniushoz képest 0,2 százalékponttal alacsonyabb, 26,8% volt, míg a Carrefour 0,1%pontos csökkenés után 10%-on állt – számolt be a revistainforetail.com online kiadvány a Kantar adataira hivatkozva.
A Carrefour esetében ez már a harmadik olyan hónap a sorban, amikor csökkent a kereskedő piaci részesedése.
A Lidlnek ellenben immár hatodik hónapja sikerült megtartania 6,6%-os piaci részesedését, amivel bebiztosította a harmadik helyet – derült ki az adatokból.
A negyedik helyen az Eroski végzett 4,2%-os részesedéssel, ami 0,1 százalékpontos csökkenést jelent az előző hónaphoz képest.
A Grupo DIA megőrizte 3,6%-os piaci részesedését, és ezzel az első öt helyezett között végzett.
A Consum és az Alcampo a hatodik, illetve a hetedik helyen áll, miközben élelmiszer-kiskereskedők közül egyedüliként tapasztaltak növekedést (0,1%pont) júliusban. A Consum a piac 3,4%-át, az Alcampo pedig 3,2%-át tudhatja magáénak.
A hét kereskedő együttesen az ország FMCG-piacának 57,8%-át fedte le július 14-én, ami 0,2 százalékpontos csökkenést jelent az előző hónaphoz képest – olvasható a jelentésben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >