Spanyolországban a Mercadona és a Carrefour vezet a kereskedelmi láncok között
A piaci részesedés tekintetében júliusban a Mercadona és a Carrefour állt a spanyolországi kiskereskedelmi láncok ranglistájának élén, annak ellenére, hogy némi visszaesést tapasztaltak.
A Mercadona piaci részesedése júniushoz képest 0,2 százalékponttal alacsonyabb, 26,8% volt, míg a Carrefour 0,1%pontos csökkenés után 10%-on állt – számolt be a revistainforetail.com online kiadvány a Kantar adataira hivatkozva.
A Carrefour esetében ez már a harmadik olyan hónap a sorban, amikor csökkent a kereskedő piaci részesedése.
A Lidlnek ellenben immár hatodik hónapja sikerült megtartania 6,6%-os piaci részesedését, amivel bebiztosította a harmadik helyet – derült ki az adatokból.
A negyedik helyen az Eroski végzett 4,2%-os részesedéssel, ami 0,1 százalékpontos csökkenést jelent az előző hónaphoz képest.
A Grupo DIA megőrizte 3,6%-os piaci részesedését, és ezzel az első öt helyezett között végzett.
A Consum és az Alcampo a hatodik, illetve a hetedik helyen áll, miközben élelmiszer-kiskereskedők közül egyedüliként tapasztaltak növekedést (0,1%pont) júliusban. A Consum a piac 3,4%-át, az Alcampo pedig 3,2%-át tudhatja magáénak.
A hét kereskedő együttesen az ország FMCG-piacának 57,8%-át fedte le július 14-én, ami 0,2 százalékpontos csökkenést jelent az előző hónaphoz képest – olvasható a jelentésben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >