Dél-koreai kozmetika az Unilevernél
Az Unilever 2,7 milliárd dollárért felvásárol egy dél-koreai kozmetikai céget annak érdekében, hogy megőrizze negyedik helyét a világ bőrápolási piacán. A Carver Korea, melyet olyan részvényesektől vesz meg az Unilever, mint a Goldman Sachs Group Inc. és Bain Capital Private Equity tavaly 321 millió dolláros eladást produkált. Dél-Korea bőrápolási piaca idén elérheti a 6,3 milliárd dollárt, ugyanakkor a Carver Korea termékeinek 35%-a Kínában kerül eladásra.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >