Dél-koreai kozmetika az Unilevernél
Az Unilever 2,7 milliárd dollárért felvásárol egy dél-koreai kozmetikai céget annak érdekében, hogy megőrizze negyedik helyét a világ bőrápolási piacán. A Carver Korea, melyet olyan részvényesektől vesz meg az Unilever, mint a Goldman Sachs Group Inc. és Bain Capital Private Equity tavaly 321 millió dolláros eladást produkált. Dél-Korea bőrápolási piaca idén elérheti a 6,3 milliárd dollárt, ugyanakkor a Carver Korea termékeinek 35%-a Kínában kerül eladásra.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >