Dél-koreai kozmetika az Unilevernél
Az Unilever 2,7 milliárd dollárért felvásárol egy dél-koreai kozmetikai céget annak érdekében, hogy megőrizze negyedik helyét a világ bőrápolási piacán. A Carver Korea, melyet olyan részvényesektől vesz meg az Unilever, mint a Goldman Sachs Group Inc. és Bain Capital Private Equity tavaly 321 millió dolláros eladást produkált. Dél-Korea bőrápolási piaca idén elérheti a 6,3 milliárd dollárt, ugyanakkor a Carver Korea termékeinek 35%-a Kínában kerül eladásra.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >