Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja

Jó helyre került a díj
A labdarúgó Európa-bajnokság ideje alatt zajló „Szurkolj és nyerj a XIXO-val” promóció szerencsés résztvevői többek közt Samsung TV-t, Xiaomi Rollert, vagy PlayStation 5-öt is nyerhettek egy üdítőt vásárolva, amennyiben feltöltötték a nyitófülön található kódot a kampány weboldalára. A játék legnagyobb nyertese azonban vitathatatlanul egy kétgyermekes édesanya, a Zala vármegyében élő N. Andrea, aki megnyerte a mesés 10 millió forintot. Mint kiderült, a fődíj igazán jó helyre került, az anyuka és gyermekei számára ugyanis elmondhatatlanul sokat jelent a nyeremény.
„Ez a nyereményjáték több volt, mint egy egyszerű promóció – ez egy lehetőség volt arra, hogy egyesítsük a szurkolókat és a XIXO fogyasztóit. Büszkék vagyunk arra, hogy ilyen sokan részt vettek a játékban és gratulálunk minden nyertesnek, különösen N. Andreának, aki hazaviheti a fődíjat”
„Amikor meghallottuk, hogy mi nyertünk, nagy sikítás volt, és persze nagy-nagy öröm. Mondtuk, hogy nem is hisszük el, hogy ezek mi lehetünk. Nagyon meg fogja változtatni az életünket, jobb és könnyebb lesz az életünk”
Kapcsolódó cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >A Temu megállapodást írt alá az IACC-vel – közös fellépés a hamisítás ellen
A Temu, a globális online piactér szándéknyilatkozatot (MoU) írt alá…
Tovább olvasom >