Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
A labdarúgó Európa-bajnokság ideje alatt zajló „Szurkolj és nyerj a XIXO-val” promóció szerencsés résztvevői többek közt Samsung TV-t, Xiaomi Rollert, vagy PlayStation 5-öt is nyerhettek egy üdítőt vásárolva, amennyiben feltöltötték a nyitófülön található kódot a kampány weboldalára. A játék legnagyobb nyertese azonban vitathatatlanul egy kétgyermekes édesanya, a Zala vármegyében élő N. Andrea, aki megnyerte a mesés 10 millió forintot. Mint kiderült, a fődíj igazán jó helyre került, az anyuka és gyermekei számára ugyanis elmondhatatlanul sokat jelent a nyeremény.
„Ez a nyereményjáték több volt, mint egy egyszerű promóció – ez egy lehetőség volt arra, hogy egyesítsük a szurkolókat és a XIXO fogyasztóit. Büszkék vagyunk arra, hogy ilyen sokan részt vettek a játékban és gratulálunk minden nyertesnek, különösen N. Andreának, aki hazaviheti a fődíjat”
„Amikor meghallottuk, hogy mi nyertünk, nagy sikítás volt, és persze nagy-nagy öröm. Mondtuk, hogy nem is hisszük el, hogy ezek mi lehetünk. Nagyon meg fogja változtatni az életünket, jobb és könnyebb lesz az életünk”
Kapcsolódó cikkeink
Nagyszabású akciókkal és garantált nyereményekkel indul az új év a PENNY-ben!
A megszokott pénztárcabarát árak mellett vonzó szezonális kínálattal, megújult kedvezményekkel…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >