Sörözőnyitás-reklám 1909-böl – A nap képe
A hirdetés az Újvidéki Napló 1909/10 számában jelent meg: szakmatörténeti érdekesség, amiből annyit biztosan megtudunk, hogy a cseheknél 10 évvel később (1919-ben) megjelent Gambrinus márkájú sörtől függetlenül a jó italhoz (ti. a cseh sörhöz) már szívesen kötötték a csehekhez egyébként csak nagyon közvetve kapcsolódó nagyivó brabanti herceg nevét – de nem is meséljük tovább, hiszen már a történet eleje is csak egy legenda, aminek a fele se biztos, hogy igaz…
Kapcsolódó cikkeink
Food styling AI-nélkül – A nap képe
Alkalmazott művészet, ahol mindegy, profi vagy, vagy amatőr, csak a…
Tovább olvasom >Egy szerethető fenntarthatósági ötlet a szállodában – A nap képe
Mindenképpen szimpatikus a német szálloda ötlete, a sörisszáknak duplán is.…
Tovább olvasom >Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világsztárok a hangulat mellett a turizmust is felpörgették
Világsztárok adták egymásnak a színpadot Budapest megakoncert-helyszínein az elmúlt héten.…
Tovább olvasom >Bede Róbert több hal fogyasztására buzdítja a magyarokat
Az uniós átlagnál jóval kevesebb halat eszünk, pedig kiváló élelmiszer,…
Tovább olvasom >Több mint ötven hazai fürdő csatlakozik az Strandok éjszakájához szombaton
Tizenhatodik alkalommal szervezi meg a Magyar Fürdőszövetség a Strandok éjszakáját…
Tovább olvasom >