Sörözőnyitás-reklám 1909-böl – A nap képe
A hirdetés az Újvidéki Napló 1909/10 számában jelent meg: szakmatörténeti érdekesség, amiből annyit biztosan megtudunk, hogy a cseheknél 10 évvel később (1919-ben) megjelent Gambrinus márkájú sörtől függetlenül a jó italhoz (ti. a cseh sörhöz) már szívesen kötötték a csehekhez egyébként csak nagyon közvetve kapcsolódó nagyivó brabanti herceg nevét – de nem is meséljük tovább, hiszen már a történet eleje is csak egy legenda, aminek a fele se biztos, hogy igaz…
Kapcsolódó cikkeink
Viheted magaddal a bárpultod – A nap képe
Bartender táska mobil mixereknek párnázott rekeszekkel az italok palackjai és…
Tovább olvasom >Puritán és nagyon macsó – A nap képe
A Yeti tökéletes termopohár – mondjuk, hideg whiskynek vagy forró…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújult Budapest egyik legforgalmasabb ételudvara
Teljes körű felújításon esett át az Indotek Group üzemeltetésében működő…
Tovább olvasom >Itt a figyelmeztetés: ennyi pálinkát szabad főzni évente jövedékiadó-mentesen
Évente legfeljebb 86 liter párlat állítható elő magánfőzőként jövedékiadó-mentesen, és…
Tovább olvasom >Törökországban megszűnhet az all inclusive svédasztal – drasztikus lépéssel fékeznék az élelmiszerpazarlást
Törökországban évente több mint 23 millió tonna élelmiszer vész kárba,…
Tovább olvasom >