Sörös siker! Nemcsak a magyarok imádják a Soproni IPÁ-t
Az International Beer Challenge idei megmérettetésén egyetlen magyar díjazottként bronz minősítést szerzett „íz” kategóriában a Soproni felső erjesztésű élesztővel készülő, szűretlen Óvatos Duhaj IPA söre és ezzel az elmúlt évek legsikeresebb sörös innovációja lett.A tervezett mennyiség háromszorosát értékesítették a tavaszi premier óta.
Az International Beer Challenge-en jobbára kisebb főzdék kézműves termékei tarolnak, így a bronz minősítés különösen komoly eredménynek számít. A mainstream sörök professzionális gyártási technológiájával, ám a kézművesekre jellemző aprólékos igényességgel kialakított Soproni Óvatos Duhaj IPA ráadásul olyan évben szerezte meg a bronz minősítést, amelyben a zsűri szerint különösen erős volt a mezőny. Az IPA sikertörténete tavasszal indult, fél év után a horeca-szegmensben országszerte 3000 értékesítési ponttal rendelkezik, ezek 10 százalékában a csapolt változat is elérhető. Az új termékhez jelentős fejlesztéseket végeztek a Soproni Sörgyárban, a gyártói kapacitást is kibővítették.
„Büszkék vagyunk a Soproni IPA sikerére. Különösen jó érzés, hogy egy egészen friss innovációnk részesült az egyik legfontosabb szakmai díjat osztó bizottság elismerésében. A legjobb hír számunkra mégis az, hogy az IPA nem csak a rangos zsűri, hanem a hazai közönség tetszését is azonnal elnyerte, az elmúlt évek egyik legnagyobb sörös sikertörténete lett. Fontos mérföldkő a Soproni történetében az is, hogy a nagy sörgyártók közül elsőként a mi márkánk jelent meg a piacon egy felső erjesztésű sörrel, amely teljesen más gyártási technológiát és eszközöket kívánt, mint amire a nagy gyártók be vannak rendezkedve. De el kellett tanulnunk a kézművesektől azt is, hogy a gyártás és a marketing kéz a kézben jár. Láthatóan meghozta gyümölcsét, hogy teljes szabadságot adtunk a sörfőző kollégáknak, hogy kreativitásuk egészét hasznosítsák a fejlesztés során”– mondta el Molnár Orsolya, a Soproni senior brandmanagere.
„Az üzletekben, a vendéglátóhelyeken és a fesztiválokon is az egyik legkeresettebb termékünk lett, sőt olyan ütemben fogy, amelyre még a gyártás tervezésekor sem voltunk felkészülve. A tervezetthez képest háromszoros a fogyás üteme, a boltokban pár óra alatt elkapkodják a polcon lévő mennyiséget, így a facebookon szinte szájról szájra terjed, hol vannak éppen a biztos lelőhelyek”– tette hozzá Molnár Orsolya.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >