Sörös siker! Nemcsak a magyarok imádják a Soproni IPÁ-t
Az International Beer Challenge idei megmérettetésén egyetlen magyar díjazottként bronz minősítést szerzett „íz” kategóriában a Soproni felső erjesztésű élesztővel készülő, szűretlen Óvatos Duhaj IPA söre és ezzel az elmúlt évek legsikeresebb sörös innovációja lett.A tervezett mennyiség háromszorosát értékesítették a tavaszi premier óta.
Az International Beer Challenge-en jobbára kisebb főzdék kézműves termékei tarolnak, így a bronz minősítés különösen komoly eredménynek számít. A mainstream sörök professzionális gyártási technológiájával, ám a kézművesekre jellemző aprólékos igényességgel kialakított Soproni Óvatos Duhaj IPA ráadásul olyan évben szerezte meg a bronz minősítést, amelyben a zsűri szerint különösen erős volt a mezőny. Az IPA sikertörténete tavasszal indult, fél év után a horeca-szegmensben országszerte 3000 értékesítési ponttal rendelkezik, ezek 10 százalékában a csapolt változat is elérhető. Az új termékhez jelentős fejlesztéseket végeztek a Soproni Sörgyárban, a gyártói kapacitást is kibővítették.
„Büszkék vagyunk a Soproni IPA sikerére. Különösen jó érzés, hogy egy egészen friss innovációnk részesült az egyik legfontosabb szakmai díjat osztó bizottság elismerésében. A legjobb hír számunkra mégis az, hogy az IPA nem csak a rangos zsűri, hanem a hazai közönség tetszését is azonnal elnyerte, az elmúlt évek egyik legnagyobb sörös sikertörténete lett. Fontos mérföldkő a Soproni történetében az is, hogy a nagy sörgyártók közül elsőként a mi márkánk jelent meg a piacon egy felső erjesztésű sörrel, amely teljesen más gyártási technológiát és eszközöket kívánt, mint amire a nagy gyártók be vannak rendezkedve. De el kellett tanulnunk a kézművesektől azt is, hogy a gyártás és a marketing kéz a kézben jár. Láthatóan meghozta gyümölcsét, hogy teljes szabadságot adtunk a sörfőző kollégáknak, hogy kreativitásuk egészét hasznosítsák a fejlesztés során”– mondta el Molnár Orsolya, a Soproni senior brandmanagere.
„Az üzletekben, a vendéglátóhelyeken és a fesztiválokon is az egyik legkeresettebb termékünk lett, sőt olyan ütemben fogy, amelyre még a gyártás tervezésekor sem voltunk felkészülve. A tervezetthez képest háromszoros a fogyás üteme, a boltokban pár óra alatt elkapkodják a polcon lévő mennyiséget, így a facebookon szinte szájról szájra terjed, hol vannak éppen a biztos lelőhelyek”– tette hozzá Molnár Orsolya.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >