Soronkívül juthatnak a pénztárhoz a kisgyermekkel érkezők és a mozgássérült vásárlók a Tescóban

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 23. 02:20

Soron kívül járulhatnak ezentúl a pénztárhoz a debreceni Tesco hipermarketben a kismamák, a kisgyermekkel érkezők és a mozgássérült vásárlók. A vevőbarát intézkedést vásárlói visszajelzések alapján vezette be az áruház egy arra kijelölt kasszánál. Amennyiben sokan élnek a lehetőséggel és pozitív lesz a fogadtatás, az áruházlánc más áruházaiban is alkalmazza majd a pozitív diszkrimináció elvét.

A Tesco debreceni áruházában ezentúl nem kell sorban állnia a kismamáknak, a kisgyermekkel vásárlóknak és a mozgássérülteknek – egy bizonyos kijelölt pénztárnál ugyanis soron kívül fizethetnek. A példamutató új szolgáltatást az országban először itt próbálja ki az áruházlánc. A kiemelkedően vevőbarát intézkedést vásárlói visszajelzések alapján vezették be.

A Tesco társadalmi felelősségvállalási programjának fő irányelve, hogy szorosan együttműködjön a helyi közösségekkel, és a lehető legtöbb területen segítse a környezetében élőket. Ennek érdekében az áruházlánc országszerte önkéntes programokat, sportnapokat, véradásokat és szükség szerint adománygyűjtéseket szervez, továbbá számos megváltozott munkaképességű munkavállalót is foglalkoztat.

„Kezdeményezésünkre máris számos pozitív visszajelzés érkezett, a vásárlóknak tetszik, hogy segítjük azokat, akiknek a szokásosnál nagyobb nehézséget okoz a bevásárlás. Azt tapasztaljuk, hogy a sorban állók megértően maguk elé engedik a kisgyermekes és mozgássérült embereket. Bízom benne, hogy hamarosan több más áruházunkban is bevezethetjük ezt a figyelmességet”, mondta el Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.

A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és második legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 22.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 16 éves magyarországi működése során eddig 110 hipermarketet nyitott, s mára piacvezetőként közel hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco Pénzügyi Partner többféle hitel- és biztosítási terméket kínál vásárlóinak.

A Tesco 2003-ban indította útjára „Az év támogatottja” elnevezésű kezdeményezését, amelynek keretében olyan alapítványok működését támogatja, amelyek hátrányos helyzetű embereken segítenek, vagy az ő helyzetük, életminőségük javítását célzó programokat, eseményeket szerveznek. 2010-ben az Ability Park lett „Az év támogatottja”. Az Ability Park a fogyatékos emberek élethelyzeteit szórakoztató és játékos formában bemutató interaktív élménypark. Célja, hogy a látás-, hallás- és mozgássérült, autista és értelmi fogyatékos animátorok által bemutatott játékokkal segítse a fogyatékos emberek társadalmi beilleszkedését és elfogadását. A Tesco és az Ability Park közös roadshow-t és versenyt indít 2010 szeptembere és 2011 júniusa között, amely tizenhat vidéki és egy budapesti áruházba jut el.

Kapcsolódó cikkeink