Sörmárka a környezetvédelemért
A mexikói Corona sörmárka tavaly ősszel műanyaghalász versennyel hívta fel a figyelmet a Mexikói-öböl szennyezettségének problémájára.
A versenyt egy újrahasznosítással foglalkozó helyi céggel, egy környezetvédelmi szervezettel és egy New York-i reklámügynökséggel együttműködve rendezték meg Mazatlánban. A részvevőknek műanyagot kellett gyűjteniük a Csendes-óceánból, egy turistákkal „erősen fertőzött” területen, az Isla de la Piedra és az Urías folyók torkolata közötti csatornából. Négy óra leforgása alatt 30 hajó több mint 60 halásza 2,9 tonna műanyagot halászott ki a vízből. Az első három helyezett között több mint 1000 dollárt osztottak ki teljesítményük függvényében, de minden résztvevő kapott érmet, valamint utalványokat újrahasznosított anyagokból készült tisztítóeszközök vásárlására. //
Kapcsolódó cikkeink
A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése
Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése, a gazdák 91…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
A irodai szemeteskosarak apoteózisa – A nap videója
Láttunk már olyan automata szemeteseket – bár nem ilyen szellemes…
Tovább olvasom >Ha egy ajtó bezárul, valahol kinyílik egy másik – A nap képe
Idén ezt a fotót választottuk az évi egyetlen nem FMCG-kapcsolatú…
Tovább olvasom >