Sörmárka a környezetvédelemért
A mexikói Corona sörmárka tavaly ősszel műanyaghalász versennyel hívta fel a figyelmet a Mexikói-öböl szennyezettségének problémájára.
A versenyt egy újrahasznosítással foglalkozó helyi céggel, egy környezetvédelmi szervezettel és egy New York-i reklámügynökséggel együttműködve rendezték meg Mazatlánban. A részvevőknek műanyagot kellett gyűjteniük a Csendes-óceánból, egy turistákkal „erősen fertőzött” területen, az Isla de la Piedra és az Urías folyók torkolata közötti csatornából. Négy óra leforgása alatt 30 hajó több mint 60 halásza 2,9 tonna műanyagot halászott ki a vízből. Az első három helyezett között több mint 1000 dollárt osztottak ki teljesítményük függvényében, de minden résztvevő kapott érmet, valamint utalványokat újrahasznosított anyagokból készült tisztítóeszközök vásárlására. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Nagy Miklós: „Túl gyors tempót diktál az EPR-rendszer”
A kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) 2023-as bevezetésével az iparági…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >