Sörmárka a környezetvédelemért
A mexikói Corona sörmárka tavaly ősszel műanyaghalász versennyel hívta fel a figyelmet a Mexikói-öböl szennyezettségének problémájára.
A versenyt egy újrahasznosítással foglalkozó helyi céggel, egy környezetvédelmi szervezettel és egy New York-i reklámügynökséggel együttműködve rendezték meg Mazatlánban. A részvevőknek műanyagot kellett gyűjteniük a Csendes-óceánból, egy turistákkal „erősen fertőzött” területen, az Isla de la Piedra és az Urías folyók torkolata közötti csatornából. Négy óra leforgása alatt 30 hajó több mint 60 halásza 2,9 tonna műanyagot halászott ki a vízből. Az első három helyezett között több mint 1000 dollárt osztottak ki teljesítményük függvényében, de minden résztvevő kapott érmet, valamint utalványokat újrahasznosított anyagokból készült tisztítóeszközök vásárlására. //
Kapcsolódó cikkeink
Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése
Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése, a gazdák 91…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >AM: jelentős támogatás segíti a Dévaványai-Ecsegi puszták természetes vízháztartásának helyreállítását
A Körös-Maros Nemzeti Park területének jelentős része vizes élőhely, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bevásárlás és esélyegyenlőség Németországban – A nap képe
Kerekesszékhez kapcsolható bevásárlókocsi.
Tovább olvasom >Új altörzs a magvas növények törzsében: a csomagolvatermő! – A nap videója
Íme a világ legdrágább magója!
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója
A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén…
Tovább olvasom >