Sörkülönlegességekkel fűszerezi meg a Borsodi az ünnepeket
Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a forralt Guinness.

A karácsonyi vásáron találkozhatunk a különlegességekkel
Három éven keresztül tölgyfahordókban érlelt belga sör fahéjjal, naranccsal és szegfűszeggel ízesítve, ez a forralt Belle-Vue Kriek, amivel tavaly találkozhattak először a Bazilika Advent látogatói a Borsodi Sörgyár jóvoltából. A visszajelzések alapján a vállalat idén újabb meglepetéssel készül az ünnepi szezonra.
„A tavalyi akciónk pozitív fogadtatása arra sarkallt minket, hogy idén ismét elérhetővé tegyük téli különlegességünket, sőt a forralt Belle-Vue Kriek mellett egy újabb forralt sörrel is készülünk. A Diageo sörszakértőivel együttműködve létrehoztuk a Guinness adventi változatát is”
– mondta el Rotter Balázs, a Borsodi Sörgyár sörnagykövete, a receptúra kapcsán pedig hozzátette, hogy:
„a forralt sörkülönlegesség alapja az Írországban főzött ikonikus stout sör, amelyhez sötét és fűszeres rumot adunk. Az ünnepi ízvilágot pedig többek között citromlével, kardamommal és csillagánizzsal tesszük teljessé.”
A Guinness-ből készült forralt sörkülönlegességet kizárólag a Bazilika Advent karácsonyi vásáron a Guinness házban kóstolhatják meg az érdeklődők, míg a klasszikus forralt Belle-Vue Kriek-el a Vörösmarty téri karácsonyi vásáron találkozhatnak a látogatók.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Koffeines változattal indítja a tavaszt a megújult Friss 0,0%
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >