Sörfőzés élesztő helyett pixelekkel – a Heineken bemutatja az első, virtuális világban főzött sörét

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 03. 18. 10:40

Különleges eseményen mutatta be legújabb innovációját a Heineken. A Decentralanden tartott bemutatón a vendégek virtuális sörrel koccinthattak, digitális ételeket fogyaszthattak, és találkozhattak a márka képviselőinek virtuális avatárjaival. A metaverzum után az érdeklődők a való életben is megkóstolhatják majd a Heineken Silvert, amely már kereskedelmi forgalomban is elérhető.

Virtuális világ

A Heineken útjára indította első virtuális sörét, a Heineken® Silvert, amely március 17-től a vállalat virtuális sörfőzdéjében, a magával ragadó Decentraland digitális platformon belül is megtalálható. A különleges A-élesztőt A-pixelekre, a mezőkön szüretelt komlót pedig virtuális, NPC-k által termesztett bináris komlóra cserélték. A virtuális sörfőzési folyamat egészét a Heineken sörfőzőmestereinek digitális avatárjai felügyelik.

Az új termékinnovációt a Heineken virtuális sörfőzdéjében mutatták be, ahol a vendégek másodpercek alatt megismerhették a sörkészítés módját, miközben pixeles homárt és kaviárt fogyaszthattak, és a Heineken nagyköveteivel, köztük Thierry Henry-val is találkozhattak.

Bram Westenbrink, a Heineken márka globális vezetője elmondta:

„A Heinekennél hiszünk abban, hogy a kapcsolattartás ugyanolyan elengedhetetlen az emberi léthez, mint a víz vagy a levegő. Tudjuk, hogy a metaverzum szórakoztató módon hozza össze az embereket, azonban világos, hogy ez nem a legkézenfekvőbb hely egy új sör megkóstolására. Vadonatúj virtuális termékünk bemutatójával mintegy görbe tükröt mutatunk magunknak és azoknak a márkáknak, akik olyan innovációkkal ugranak fejest a metaverzumba, amelyeket a legjobban a való világunkban élvezhetünk. Szeretnénk egy kicsit viccet csinálni ebből, és mindenkit emlékeztetni arra, hogy a valóságban semmi sem helyettesítheti a sör frissítő ízét, még az új virtuális Heineken Silver sem.”

A még teljesebb metaverzumos élmény érdekében a Heineken együttműködött a nemzetközileg elismert spanyol utcai művésszel, J. Demsky-vel, aki különleges műveivel gazdagította a Heineken Silver virtuális bemutatóját:

„A Heineken szerelmeseként izgatottan vártam, hogy részt vehessek ebben a szórakoztató és egyedi bevezetésben. Az én feladatom az volt, hogy művészeti eszközökkel érzékeltessem, milyen lehet egy virtuális sör íze. A hasonló kihívások mindig is közel álltak hozzám és azokhoz a művészeti ágakhoz, amelyekben alkotni szeretek, így örömmel vállaltam a feladatot, és remélem, hogy a nagyközönségnek is tetszik majd a végeredmény” 

– mondta el a termék bevezetése kapcsán J. Demsky.

A Heineken Silver J. Demsky ihlette virtuális otthona az alábbi linken tekinthető meg:

https://play.decentraland.org/?island=Ii7xt&position=-123%2C-82

A valóságos, kézzel fogható Heineken Silver 0,33 visszaváltható üveges és 0,33 keskeny dobozos kivitelben már elérhető a hazai kiskereskedelemben. A -1 Celsius fokon ászokolt, 4%-os alkoholtartalmú újdonság a Z generáció 18 éven felüli képviselőit és a könnyedebb, kevésbé kesernyés ízvilágú sörök kedvelőit célozza meg.

Kapcsolódó cikkeink