Sörbázisokkal, kamionokkal és alkoholmentes pontokkal indítja újra a fesztiválszezont a Dreher
Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb láger sörök mellett különböző variánsokkal és alkoholmentes verziókkal készül a bulira.

Dreher
Az elektronikus zene szerelmeseit megszólító Balaton Soundon mutatja be „Dreher Sörbázis” elnevezésű pultját a márka, amely végig kíséri majd a fesztiválszezont. A hosszú sorok ellen két extra kamionnal, a fáradtság ellen pedig pihenő övezettel (Chill Out Zone) veszi majd fel a harcot a gyártó. A felelős fogyasztást népszerűsítve az alkoholmentes sörök mindenhol elérhetőek lesznek, de dedikált „Dreher 24 Pontokat” is kapnak majd, ahol ezé a termékkategóriáé a főszerep.
„Rajongunk a fesztiválokért, hiszen ezek azok az alkalmak, amikor testközelben is találkozhatunk és beszélgethetünk a fogyasztóinkkal. A Dreher márka egyértelműen összefonódik a nagy hazai zenei eseményekkel, a Szigeten például emberemlékezet óta ott vagyunk. Idén több helyszínnel, nem egy pontra fókuszálva, hanem egy teljesebb márka élménnyel fedjük majd le a fesztiválok teljes területét”
– mondta Illés-Presits Lívia, Dreher & Dreher 24 marketing menedzsere.
A Dreher márka csapat fontosnak tartja, hogy a márka élményszinten képviselje a hazai sörgyártást Közép-Európa legnagyobb fesztiválján is. A Szigeten nem csak a pultokból, de a különlegességekből is többel készülnek. Lesz „Dreher Fotó Doboz” és a sorban „állók” a hintán ülést is választhatják alternatívaként.
A gyár külföldi márkái közül a japán Asahi és az olasz Peroni jelenik meg, illetve a Pilsner Urquell saját zónát is kap majd. A látogatók tehetnek egy sétát a megidézett pilseni pincékben, megismerhetik a cseh sörgyártás titkait és bármelyik tradicionális csapolást kérhetik majd a képzett csapolómesterektől. Folytatódik a Dreher Sörgyárak és a fesztivál közös fenntarthatósági programja is: 20 visszaváltott sörösdobozért ajándék jár.
Idén debütál a Hard Seltzer a fesztiválokon
Az elmúlt két év nem csak az elmaradt eseményekről szólt. Tavaly tavasszal a Dreher Sörgyárak elsőként mutatta be a hard seltzer kategóriát a magyar fogyasztóknak. A Viper, amely mesterséges adalékok és színezékek nélkül készülő alkoholos ital, szintén kiemelt szerepet kap majd a nyári fesztiválokon. A Viper hard seltzer is itt debütál a hazai fesztiválozók előtt, az elektronikus zenének szentelt B Stage főtámogatójaként.
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >