Sörbázisokkal, kamionokkal és alkoholmentes pontokkal indítja újra a fesztiválszezont a Dreher
Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb láger sörök mellett különböző variánsokkal és alkoholmentes verziókkal készül a bulira.
Az elektronikus zene szerelmeseit megszólító Balaton Soundon mutatja be „Dreher Sörbázis” elnevezésű pultját a márka, amely végig kíséri majd a fesztiválszezont. A hosszú sorok ellen két extra kamionnal, a fáradtság ellen pedig pihenő övezettel (Chill Out Zone) veszi majd fel a harcot a gyártó. A felelős fogyasztást népszerűsítve az alkoholmentes sörök mindenhol elérhetőek lesznek, de dedikált „Dreher 24 Pontokat” is kapnak majd, ahol ezé a termékkategóriáé a főszerep.
„Rajongunk a fesztiválokért, hiszen ezek azok az alkalmak, amikor testközelben is találkozhatunk és beszélgethetünk a fogyasztóinkkal. A Dreher márka egyértelműen összefonódik a nagy hazai zenei eseményekkel, a Szigeten például emberemlékezet óta ott vagyunk. Idén több helyszínnel, nem egy pontra fókuszálva, hanem egy teljesebb márka élménnyel fedjük majd le a fesztiválok teljes területét”
– mondta Illés-Presits Lívia, Dreher & Dreher 24 marketing menedzsere.
A Dreher márka csapat fontosnak tartja, hogy a márka élményszinten képviselje a hazai sörgyártást Közép-Európa legnagyobb fesztiválján is. A Szigeten nem csak a pultokból, de a különlegességekből is többel készülnek. Lesz „Dreher Fotó Doboz” és a sorban „állók” a hintán ülést is választhatják alternatívaként.
A gyár külföldi márkái közül a japán Asahi és az olasz Peroni jelenik meg, illetve a Pilsner Urquell saját zónát is kap majd. A látogatók tehetnek egy sétát a megidézett pilseni pincékben, megismerhetik a cseh sörgyártás titkait és bármelyik tradicionális csapolást kérhetik majd a képzett csapolómesterektől. Folytatódik a Dreher Sörgyárak és a fesztivál közös fenntarthatósági programja is: 20 visszaváltott sörösdobozért ajándék jár.
Idén debütál a Hard Seltzer a fesztiválokon
Az elmúlt két év nem csak az elmaradt eseményekről szólt. Tavaly tavasszal a Dreher Sörgyárak elsőként mutatta be a hard seltzer kategóriát a magyar fogyasztóknak. A Viper, amely mesterséges adalékok és színezékek nélkül készülő alkoholos ital, szintén kiemelt szerepet kap majd a nyári fesztiválokon. A Viper hard seltzer is itt debütál a hazai fesztiválozók előtt, az elektronikus zenének szentelt B Stage főtámogatójaként.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >