Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója
Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója. A szakember hangsúlyozta: a jövő legfontosabb célja, hogy a minőségi sporttáplálék-kiegészítő termékeket gyártó és a világ több mint 90 országába forgalmazó vállalat univerzálisabb, szélesebb sportolói közönséget célzó márkává váljon, ezáltal a piaci súlya is még nagyobb legyen. Ennek első lépcsőjeként nemrégiben két új almárkával, a Scitec Gym és Scitec Endurance termékekkel gazdagodott a vállalat széles termékportfoliója.
A közgazdász végzettségű Solymos Ádám többek között a Procter & Gamble, a Kimberly-Clark, valamint a Johnson and Johnson vállalatoknál dolgozott korábban, valamint több mint 10 évet töltött Angliában hasonló területen, egyebek mellett a Reckitt Benckiser-nél. A jelentős – lokális és globális marketingvezetői – tapasztalatokkal rendelkező szakember szeptemberben csatlakozott a Scitec csapatához, ahol marketingigazgatóként segíti a vállalat új stratégiai törekvéseit.
A Scitec egyik legfontosabb célkitűzése, hogy szélesebb sportolói közönséget kiszolgáló márkává váljon. A megújulás első állomása két új almárka bejelentése volt: a Scitec Gym termékek azoknak a hobbisportolóknak készültek, akik izmos, esztétikus testfelépítésre törekednek, míg a Scitec Endurance újdonságai az állóképességi sportolóknak kínálnak magas minőségű, ellenőrzött táplálékkiegészítőket. Egyúttal megújul a Scitec arculata is. A termékminőségre természetesen a jövőben is rendkívüli hangsúlyt fektet a vállalat, amelynek szakemberei évente 6 ezer alapanyag-vizsgálatot, 33 ezer gyártásközi tesztet végeznek, hogy kifogástalan termékek kerüljenek az üzletekbe.
„Az elmúlt húsz évben a sporttáplálék-kiegészítők piaca rendkívül jelentős mértékben nőtt, ám még mindig jelentős növekedési potenciál van a szektorban. Komoly kutatásfejlesztési háttere, minőségi termékei révén a Scitec nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi színtéren is meghatározó vállalat, amely a jövőben még jelentősebb szerepet szeretne elérni a világpiacon. Gyermekkorom óta fontos szerepet játszik az életemben a sport, ezért is nagy öröm számomra, hogy tudásommal segíthetem a vállalat stratégiai törekvéseit”, hangsúlyozta Solymos Ádám.
A Scitec-ről:
A Scitec Magyarország a Magyar Olimpiai Csapat hivatalos sport-táplálékkiegészítő beszállítója. Az elmúlt 20 évben Európa egyik vezető sport-táplálékkiegészítő márkájává fejlődött, több száz termékváltozattal és számos innovatív megoldással. Prémium minőségű termékeit több mint 90 országban fogyasztják elsősorban sportolók és az aktív, egészségtudatos életmód követői. A legszigorúbb élelmiszerbiztonsági követelmények betartásával készülő étrendkiegészítők és vitaminkészítmények egyenletesen kiemelkedő minőségben jutnak el a fogyasztókhoz. A SCITEC minden sportoló elkötelezett támogatójaként így járul hozzá a legjobb teljesítmény eléréséhez és az életminőség javításához.
Kapcsolódó cikkeink
5 millió forint értékű adományt juttatott el a Scitec a frontvonalban lévők megsegítésére
Nagyszabású támogatói programot indított el a sport-táplálékkiegészítőket gyártó Scitec a…
Tovább olvasom >Táplálékkiegészítés profikra szabva – Üdv a Scitec gyárban!
Lassan már minden háztömbre jut egy konditerem, az utcára kitekintve…
Tovább olvasom >Scitec Endurance IsoHydro – Elkísér az utadon
A Scitec ENDURANCE IsoHydro méltó társ az edzéseiden, versenyeiden. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >