Sokszínű magyar zöldség-gyümölcs választék a Tesco áruházakban
Az idei kedvezőtlen időjárás ellenére is folyamatosan növekszik a hazai termések mennyisége a Tesco gyümölcs és zöldség kínálatában.
Bár az idén a hazai termelés visszaesett a kedvezőtlen időjárás miatt, a Tesco a hazai gazdálkodókkal való szoros együttműködés eredményeként igyekszik minél több magyar terméket kínálni vásárlóinak. A vevők körében egyre kedveltebbek az ízletes és alacsony áron kínált hazai zöldségek és gyümölcsök, ami megmutatkozik a termések forgalmán is. Az elmúlt hetekben megháromszorozódott a görögdinnye iránti kereslet, az őszibarackból, illetve a burgonyából pedig kétszer annyi fogyott, mint az előző hónapokban.
A hazánkban termő zöldség és gyümölcsök mindegyike megtalálható a Tesco áruházak polcain, melyek aránya a teljes termékválasztékon belül folyamatosan növekszik, szezonban az itthon elérhető mennyiségtől függően akár 100% is lehet. Kitűnő példája ennek a nyáron nagy slágernek számító görögdinnye, melyekből a Tesco áruházakban most már kizárólag ’hazai’ kapható.
A július elején kitört hőség és a szezon miatt a görögdinnye iránti kereslet jelentősen megnövekedett. Ennek köszönhetően júliusban háromszor annyi dinnye fogyott, mint az előző hónapban. A dinnyénél is nagyobb forgalomnövekedés mutatkozott a málna eladásában, melyből szintén kizárólag hazait árusít a Tesco. Júliusban mintegy tízszer annyi fogyott ebből a gyümölcsből, mint júniusban. A nyári szezonnak köszönhetően megélénkült a kereslet a sárga-/őszibarack és a szilva iránt is, melyekből a Tesco polcain 90%-ban az alföldi gazdák termése található meg.
A Tesco a gyümölcsök mellett széles választékot kínál a friss zöldségekből is. A vásárlók válogathatnak a friss paprika, paradicsom, burgonya, hagyma, sárga/fehérrépa, saláták, karfiol, kelkáposzta, karalábé, cukkini, brokkoli, padlizsán között. A zöldségek között megtalálható a kizárólag hazai beszállítóktól származó zöldpaprika, hegyes erős paprika, az alföldi burgonya és a makói vörös- és fokhagyma. Az áruházlánc havonta meghirdetett akciói, melynek keretében sztárajánlatként szerepel egy zöldség vagy gyümölcs is egy hónapon keresztül, sikeresnek bizonyulnak. Ennek köszönhetően az elmúlt hetekben például a burgonya forgalma is megduplázódott.
A Tesco a hagyományos zöldségek mellett felvonultat különlegesebb terméseket is, így például a hagyományos, normál paradicsomon kívül kínál koktél és szilvaparadicsomot. Változatos kínálattal várja vásárlóit a Tesco a salátákból is: a fejes saláta mellett kaphatóak jég-, római illetve egzotikus saláták.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >