Sokcsatornás vásárlói élménybe invesztál a Kroger
Kísérleti jelleggel autós átvételi sávokat és olyan eszközöket tervez az élelmiszer-kiskereskedő, amelyek segítségével a munkatársak hatékonyabban tudják az online rendelt termékeket az átvételhez összekészíteni.
A Kroger úgy látja, hogy a digitális értékesítés fontos lehet a növekedés felgyorsítása szempontjából, és a vállalat olyan beruházásokat tervez, amelyek növelik az omnichannel vásárlók számát.
A Kroger csatornákon átívelő élményekbe fektet, hogy növelje az eladásokat a következő évben, mondta Rodney McMullen vezérigazgató a Grocery Dive tudósítása szerint. A szakember megjegyezte, hogy azok a vásárlók, akik az üzletben és az interneten is vásárolnak, háromszor-négyszer többet költenek, mint a csak az üzletben vásárlók.
McMullen szerint az egyik legfontosabb feladat annak biztosítása, hogy a digitális vásárlók úgy kapják meg rendeléseiket, ahogyan szeretnék, akár aznapi átvétellel, akár másnapi házhozszállítás révén.
Az élelmiszerlánc egy sor kezdeményezést tesztel az átvétel javítása érdekében. Todd Foley ideiglenesen megbízott pénzügyi igazgató szerint a tervek között szerepel a csomagautomaták és drive-thru sávok tesztelése a digitális átvétel megkönnyítése, így a vásárlói igények kielégítése érdekében. A Kroger adat- és elemző egysége, a 84.51° által a múlt hónapban kiadott jelentés a megkérdezettek válaszai alapján a gyorsaságot és a kényelmet emelte ki az omnichannel vásárlás két előnyeként.
A Kroger emellett mesterséges intelligenciával támogatott bolti útvonaltervező technológiát is bevezet, hogy a munkatársak hatékonyabban tudják összekészíteni átvételre az online megrendeléseket.
A Kroger automatizált fulfilment központjainak, ún. shedeknek szintén fontos szerep jut a digitális opciók zökkenőmentes biztosítása terén. McMullen szerint az ezeken a központokon keresztül végzett kiszállítások nettó promoter pontszámai (NPD) 2023 negyedik negyedévében minden idők legmagasabb szintjére értek.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat
2025. februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Jönnek az intézkedések: Orbán Viktor a Facebookon fakadt ki az áremelések miatt
Elég volt, véget vetünk az indokolatlan áremeléseknek – közölte a…
Tovább olvasom >Árrésstop 30 alapvető élelmiszerre: így próbálja kordában tartani az inflációt a kormány
A magyar kormány újabb árkorlátozó intézkedést jelentett be az élelmiszerpiacon.…
Tovább olvasom >