Sokcsatornás vásárlói élménybe invesztál a Kroger
Kísérleti jelleggel autós átvételi sávokat és olyan eszközöket tervez az élelmiszer-kiskereskedő, amelyek segítségével a munkatársak hatékonyabban tudják az online rendelt termékeket az átvételhez összekészíteni.
A Kroger úgy látja, hogy a digitális értékesítés fontos lehet a növekedés felgyorsítása szempontjából, és a vállalat olyan beruházásokat tervez, amelyek növelik az omnichannel vásárlók számát.
A Kroger csatornákon átívelő élményekbe fektet, hogy növelje az eladásokat a következő évben, mondta Rodney McMullen vezérigazgató a Grocery Dive tudósítása szerint. A szakember megjegyezte, hogy azok a vásárlók, akik az üzletben és az interneten is vásárolnak, háromszor-négyszer többet költenek, mint a csak az üzletben vásárlók.
McMullen szerint az egyik legfontosabb feladat annak biztosítása, hogy a digitális vásárlók úgy kapják meg rendeléseiket, ahogyan szeretnék, akár aznapi átvétellel, akár másnapi házhozszállítás révén.
Az élelmiszerlánc egy sor kezdeményezést tesztel az átvétel javítása érdekében. Todd Foley ideiglenesen megbízott pénzügyi igazgató szerint a tervek között szerepel a csomagautomaták és drive-thru sávok tesztelése a digitális átvétel megkönnyítése, így a vásárlói igények kielégítése érdekében. A Kroger adat- és elemző egysége, a 84.51° által a múlt hónapban kiadott jelentés a megkérdezettek válaszai alapján a gyorsaságot és a kényelmet emelte ki az omnichannel vásárlás két előnyeként.
A Kroger emellett mesterséges intelligenciával támogatott bolti útvonaltervező technológiát is bevezet, hogy a munkatársak hatékonyabban tudják összekészíteni átvételre az online megrendeléseket.
A Kroger automatizált fulfilment központjainak, ún. shedeknek szintén fontos szerep jut a digitális opciók zökkenőmentes biztosítása terén. McMullen szerint az ezeken a központokon keresztül végzett kiszállítások nettó promoter pontszámai (NPD) 2023 negyedik negyedévében minden idők legmagasabb szintjére értek.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >