Sokcsatornás vásárlói élménybe invesztál a Kroger
Kísérleti jelleggel autós átvételi sávokat és olyan eszközöket tervez az élelmiszer-kiskereskedő, amelyek segítségével a munkatársak hatékonyabban tudják az online rendelt termékeket az átvételhez összekészíteni.
A Kroger úgy látja, hogy a digitális értékesítés fontos lehet a növekedés felgyorsítása szempontjából, és a vállalat olyan beruházásokat tervez, amelyek növelik az omnichannel vásárlók számát.
A Kroger csatornákon átívelő élményekbe fektet, hogy növelje az eladásokat a következő évben, mondta Rodney McMullen vezérigazgató a Grocery Dive tudósítása szerint. A szakember megjegyezte, hogy azok a vásárlók, akik az üzletben és az interneten is vásárolnak, háromszor-négyszer többet költenek, mint a csak az üzletben vásárlók.
McMullen szerint az egyik legfontosabb feladat annak biztosítása, hogy a digitális vásárlók úgy kapják meg rendeléseiket, ahogyan szeretnék, akár aznapi átvétellel, akár másnapi házhozszállítás révén.
Az élelmiszerlánc egy sor kezdeményezést tesztel az átvétel javítása érdekében. Todd Foley ideiglenesen megbízott pénzügyi igazgató szerint a tervek között szerepel a csomagautomaták és drive-thru sávok tesztelése a digitális átvétel megkönnyítése, így a vásárlói igények kielégítése érdekében. A Kroger adat- és elemző egysége, a 84.51° által a múlt hónapban kiadott jelentés a megkérdezettek válaszai alapján a gyorsaságot és a kényelmet emelte ki az omnichannel vásárlás két előnyeként.
A Kroger emellett mesterséges intelligenciával támogatott bolti útvonaltervező technológiát is bevezet, hogy a munkatársak hatékonyabban tudják összekészíteni átvételre az online megrendeléseket.
A Kroger automatizált fulfilment központjainak, ún. shedeknek szintén fontos szerep jut a digitális opciók zökkenőmentes biztosítása terén. McMullen szerint az ezeken a központokon keresztül végzett kiszállítások nettó promoter pontszámai (NPD) 2023 negyedik negyedévében minden idők legmagasabb szintjére értek.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >