Sokcsatornás vásárlói élménybe invesztál a Kroger
Kísérleti jelleggel autós átvételi sávokat és olyan eszközöket tervez az élelmiszer-kiskereskedő, amelyek segítségével a munkatársak hatékonyabban tudják az online rendelt termékeket az átvételhez összekészíteni.
A Kroger úgy látja, hogy a digitális értékesítés fontos lehet a növekedés felgyorsítása szempontjából, és a vállalat olyan beruházásokat tervez, amelyek növelik az omnichannel vásárlók számát.
A Kroger csatornákon átívelő élményekbe fektet, hogy növelje az eladásokat a következő évben, mondta Rodney McMullen vezérigazgató a Grocery Dive tudósítása szerint. A szakember megjegyezte, hogy azok a vásárlók, akik az üzletben és az interneten is vásárolnak, háromszor-négyszer többet költenek, mint a csak az üzletben vásárlók.
McMullen szerint az egyik legfontosabb feladat annak biztosítása, hogy a digitális vásárlók úgy kapják meg rendeléseiket, ahogyan szeretnék, akár aznapi átvétellel, akár másnapi házhozszállítás révén.
Az élelmiszerlánc egy sor kezdeményezést tesztel az átvétel javítása érdekében. Todd Foley ideiglenesen megbízott pénzügyi igazgató szerint a tervek között szerepel a csomagautomaták és drive-thru sávok tesztelése a digitális átvétel megkönnyítése, így a vásárlói igények kielégítése érdekében. A Kroger adat- és elemző egysége, a 84.51° által a múlt hónapban kiadott jelentés a megkérdezettek válaszai alapján a gyorsaságot és a kényelmet emelte ki az omnichannel vásárlás két előnyeként.
A Kroger emellett mesterséges intelligenciával támogatott bolti útvonaltervező technológiát is bevezet, hogy a munkatársak hatékonyabban tudják összekészíteni átvételre az online megrendeléseket.
A Kroger automatizált fulfilment központjainak, ún. shedeknek szintén fontos szerep jut a digitális opciók zökkenőmentes biztosítása terén. McMullen szerint az ezeken a központokon keresztül végzett kiszállítások nettó promoter pontszámai (NPD) 2023 negyedik negyedévében minden idők legmagasabb szintjére értek.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >