Sokcsatornás vásárlói élménybe invesztál a Kroger
Kísérleti jelleggel autós átvételi sávokat és olyan eszközöket tervez az élelmiszer-kiskereskedő, amelyek segítségével a munkatársak hatékonyabban tudják az online rendelt termékeket az átvételhez összekészíteni.
A Kroger úgy látja, hogy a digitális értékesítés fontos lehet a növekedés felgyorsítása szempontjából, és a vállalat olyan beruházásokat tervez, amelyek növelik az omnichannel vásárlók számát.
A Kroger csatornákon átívelő élményekbe fektet, hogy növelje az eladásokat a következő évben, mondta Rodney McMullen vezérigazgató a Grocery Dive tudósítása szerint. A szakember megjegyezte, hogy azok a vásárlók, akik az üzletben és az interneten is vásárolnak, háromszor-négyszer többet költenek, mint a csak az üzletben vásárlók.
McMullen szerint az egyik legfontosabb feladat annak biztosítása, hogy a digitális vásárlók úgy kapják meg rendeléseiket, ahogyan szeretnék, akár aznapi átvétellel, akár másnapi házhozszállítás révén.
Az élelmiszerlánc egy sor kezdeményezést tesztel az átvétel javítása érdekében. Todd Foley ideiglenesen megbízott pénzügyi igazgató szerint a tervek között szerepel a csomagautomaták és drive-thru sávok tesztelése a digitális átvétel megkönnyítése, így a vásárlói igények kielégítése érdekében. A Kroger adat- és elemző egysége, a 84.51° által a múlt hónapban kiadott jelentés a megkérdezettek válaszai alapján a gyorsaságot és a kényelmet emelte ki az omnichannel vásárlás két előnyeként.
A Kroger emellett mesterséges intelligenciával támogatott bolti útvonaltervező technológiát is bevezet, hogy a munkatársak hatékonyabban tudják összekészíteni átvételre az online megrendeléseket.
A Kroger automatizált fulfilment központjainak, ún. shedeknek szintén fontos szerep jut a digitális opciók zökkenőmentes biztosítása terén. McMullen szerint az ezeken a központokon keresztül végzett kiszállítások nettó promoter pontszámai (NPD) 2023 negyedik negyedévében minden idők legmagasabb szintjére értek.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Női energiaitalt dob piacra a Monster az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A spórolás miatt csökken az éttermi forgalom az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >500 dolgozót bocsát el a PepsiCo: két Frito-Lay üzem zár be Floridában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Benne vagy? – Idén is értékelt a SuperBrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassult az OECD harmadik negyedévi GDP-növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

