Sokba kerülhet az Unilever kilistázása a Delhaizenek
A vásárlók ragaszkodnak a megszokott márkákhoz, akár üzletet is váltanak értük.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Delhaize árvitába keveredett az
Unileverrel Belgiumban és megegyezés hiányában
úgy döntött, hogy nem forgalmazza a cég
termékeit. Egy most nyilvánosságra került
felmérés szerint ezért kemény árat
kell fizetnie: a Brandhome reklámügynökség kutatásából ugyanis kiderült, a
vevők 31 százaléka átvándorolt a
Carrefour vagy a Colruyt hálózatokhoz. A 3500 vásárló
megkérdezésén alapuló felmérés
szerint a belgák 19 százaléka sajnálja a
Delhaize döntését. 
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					
