Sokba kerülhet az Unilever kilistázása a Delhaizenek
A vásárlók ragaszkodnak a megszokott márkákhoz, akár üzletet is váltanak értük.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Delhaize árvitába keveredett az
Unileverrel Belgiumban és megegyezés hiányában
úgy döntött, hogy nem forgalmazza a cég
termékeit. Egy most nyilvánosságra került
felmérés szerint ezért kemény árat
kell fizetnie: a Brandhome reklámügynökség kutatásából ugyanis kiderült, a
vevők 31 százaléka átvándorolt a
Carrefour vagy a Colruyt hálózatokhoz. A 3500 vásárló
megkérdezésén alapuló felmérés
szerint a belgák 19 százaléka sajnálja a
Delhaize döntését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >