Sokba kerülhet az Unilever kilistázása a Delhaizenek
A vásárlók ragaszkodnak a megszokott márkákhoz, akár üzletet is váltanak értük.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Delhaize árvitába keveredett az
Unileverrel Belgiumban és megegyezés hiányában
úgy döntött, hogy nem forgalmazza a cég
termékeit. Egy most nyilvánosságra került
felmérés szerint ezért kemény árat
kell fizetnie: a Brandhome reklámügynökség kutatásából ugyanis kiderült, a
vevők 31 százaléka átvándorolt a
Carrefour vagy a Colruyt hálózatokhoz. A 3500 vásárló
megkérdezésén alapuló felmérés
szerint a belgák 19 százaléka sajnálja a
Delhaize döntését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >