Sokba kerülhet az Unilever kilistázása a Delhaizenek
A vásárlók ragaszkodnak a megszokott márkákhoz, akár üzletet is váltanak értük.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Delhaize árvitába keveredett az
Unileverrel Belgiumban és megegyezés hiányában
úgy döntött, hogy nem forgalmazza a cég
termékeit. Egy most nyilvánosságra került
felmérés szerint ezért kemény árat
kell fizetnie: a Brandhome reklámügynökség kutatásából ugyanis kiderült, a
vevők 31 százaléka átvándorolt a
Carrefour vagy a Colruyt hálózatokhoz. A 3500 vásárló
megkérdezésén alapuló felmérés
szerint a belgák 19 százaléka sajnálja a
Delhaize döntését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >