Sokba kerülhet az Unilever kilistázása a Delhaizenek
A vásárlók ragaszkodnak a megszokott márkákhoz, akár üzletet is váltanak értük.
Mint arról korábban
beszámoltunk a Delhaize árvitába keveredett az
Unileverrel Belgiumban és megegyezés hiányában
úgy döntött, hogy nem forgalmazza a cég
termékeit. Egy most nyilvánosságra került
felmérés szerint ezért kemény árat
kell fizetnie: a Brandhome reklámügynökség kutatásából ugyanis kiderült, a
vevők 31 százaléka átvándorolt a
Carrefour vagy a Colruyt hálózatokhoz. A 3500 vásárló
megkérdezésén alapuló felmérés
szerint a belgák 19 százaléka sajnálja a
Delhaize döntését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >