Sokak által várt jegeskávékat dob piacra a HELL
Két új termékekkel bővíti ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsaládját a HELL. A tavaly decemberben értékbeli forgalom és eladott darabszám tekintetében élen járó* jegeskávé márka új laktózmentes ENERGY COFFEE Coconut termékét a laktózérzékenyek is bátran fogyaszthatják, míg új Double Espresso-ja az intenzív kávéízre vágyók számára lehet ideális választás. A 250 ml-es aludobozos jegeskávé-variációk tartósítószermentes, prémium összetételükkel a minőségi kávéélményt hozzák el praktikus és környezetbarát csomagolásban.
A HELL ENERGY márka 2019 nyarán vezette be ENERGY COFFEE termékcsaládját, 3 ízzel. A kiváló minőség, a valódi tej-és kávékivonat-tartalom, illetve a harmonikus ízvilág gyorsan elnyerte a fogyasztók tetszését, így alig egy évvel bevezetését követően a termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán a vizsgált időszakban, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében.
A hatalmas siker és a fogyasztói visszajelzések alapján a márka most elérkezettnek látta az időt, hogy két újdonsággal bővítse kínálatát.
„Kutatások alapján hazánkban a lakosság egyharmada érintett laktózintoleranciában élete során. Egyik új termékünket kifejezetten nekik fejlesztettük ki, hiszen az ENERGY COFFEE Coconut laktózmentes tejjel készül, egy leheletnyi kókuszos ízvilággal megbolondítva. Másik újdonságunkat, az ENERGY COFFEE Double Espresso-t, a karakteres, erőteljesebb kávéíz kedvelőinek szánjuk.” – mondta el Schmidt Krisztián a HELL kreatív marketingigazgatója.
Az új jegeskávé italok, ahogy a termékcsalád korábbi tagjai, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, tartósítószer nélkül készülnek, és 40 mg/100ml koffeint tartalmaznak.
Az ENERGY COFFEE-val a HELL nem csak Magyarországon van jelen, a márka már jelenleg is 20 országban érhető el, többek között Görögországban, Horvátországban és az Egyesült Királyságban is.
* A NielsenIQ piackutató 2020. decemberi adatai alapján, mely a teljes hazai kiskereskedelemben realizáló forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.
Kapcsolódó cikkeink
A HELL Boxing Kings újra az élre tör: Visszatér a ringbe az egyik legnagyobb magyar celeb, Istenes Bence!
Istenes Bence már számtalan alkalommal bebizonyította, hogy jóval több, mint…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >