Sokak által várt jegeskávékat dob piacra a HELL
Két új termékekkel bővíti ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsaládját a HELL. A tavaly decemberben értékbeli forgalom és eladott darabszám tekintetében élen járó* jegeskávé márka új laktózmentes ENERGY COFFEE Coconut termékét a laktózérzékenyek is bátran fogyaszthatják, míg új Double Espresso-ja az intenzív kávéízre vágyók számára lehet ideális választás. A 250 ml-es aludobozos jegeskávé-variációk tartósítószermentes, prémium összetételükkel a minőségi kávéélményt hozzák el praktikus és környezetbarát csomagolásban.
A HELL ENERGY márka 2019 nyarán vezette be ENERGY COFFEE termékcsaládját, 3 ízzel. A kiváló minőség, a valódi tej-és kávékivonat-tartalom, illetve a harmonikus ízvilág gyorsan elnyerte a fogyasztók tetszését, így alig egy évvel bevezetését követően a termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán a vizsgált időszakban, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében.
A hatalmas siker és a fogyasztói visszajelzések alapján a márka most elérkezettnek látta az időt, hogy két újdonsággal bővítse kínálatát.
„Kutatások alapján hazánkban a lakosság egyharmada érintett laktózintoleranciában élete során. Egyik új termékünket kifejezetten nekik fejlesztettük ki, hiszen az ENERGY COFFEE Coconut laktózmentes tejjel készül, egy leheletnyi kókuszos ízvilággal megbolondítva. Másik újdonságunkat, az ENERGY COFFEE Double Espresso-t, a karakteres, erőteljesebb kávéíz kedvelőinek szánjuk.” – mondta el Schmidt Krisztián a HELL kreatív marketingigazgatója.
Az új jegeskávé italok, ahogy a termékcsalád korábbi tagjai, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, tartósítószer nélkül készülnek, és 40 mg/100ml koffeint tartalmaznak.
Az ENERGY COFFEE-val a HELL nem csak Magyarországon van jelen, a márka már jelenleg is 20 országban érhető el, többek között Görögországban, Horvátországban és az Egyesült Királyságban is.
* A NielsenIQ piackutató 2020. decemberi adatai alapján, mely a teljes hazai kiskereskedelemben realizáló forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >