Sok száz nyereménnyel lepi meg vásárlóit a 17 éves Auchan Magyarország
Az idén 17. születésnapját ünneplő Auchan Magyarország Kft. változatos programokkal és nyereményjátékkal várja vásárlóit 2015. április 30. és június 3. között. A nyeremények között19 darab, egyenként 600 000 forint összértékű éves bevásárlás, 1 darab 600 000 forint összértékű éves tankolás, illetve hetente 170 darab 17 000 forint értékű ajándékkártya is gazdára talál az Auchan vásárlói között;összesen több mint 880 darab nyeremény, 26 millió forintot meghaladó értékben.
Az Auchan Magyarország Kft. 17. születésnapját öt héten keresztül ünnepli 2015. április 30.és június 3. között. Ezalatt az idő alatt az áruházlánc a 3000 Ft felett vásárló Bizalomkártyás vásárlói számára hetente 3 db két személyes wellness hétvégét sorsol ki.Különleges, egy napos meglepetésként pedig május 2-án minden 1000 Ft feletti vásárlás után 1000 Ft értékű kuponnal ajándékozza meg az Auchan a vásárlóit, a kuponok levásárlására május 3 és 31. között lesz lehetőség, 10 ezer forint feletti vásárlás esetén.
Az Auchan Magyarország Kft. 17 éve nyitotta meg első áruházát Budaörsön, és mintegy 200 milliárd forintos beruházással ma már 19 áruházzal és 16 üzemanyag töltőállomással várja vásárlóit, akiknek száma 2014-ben már elérte a 42 milliót. A mintegy 7000 munkatársat foglalkoztató áruházlánc, a Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fórumának (MEF) alapító tagjaként és a Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés tagjaként kiemelt figyelmet fordít a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatására. Az idén harmadik alkalommal Fogyatékosság-barát Munkahelyként elismert Auchan Magyarország Kft.közel 360 megváltozott munkaképességű munkatársat foglalkoztat. A2015. május 17-én megrendezendő Rehab Critical Mass rendezvényen a születésnapi hónap keretében az Auchan munkatársak is csatlakoznak a menethez, és a vásárlókat is arra buzdítják, hogy vegyenek részt ezen a családi eseményen.
Az áruházi programokról azauchan.hu weboldalon és a http://www.facebook.com/AuchanMagyarorszag Facebook oldalon is folyamatosan tájékoztatja az áruházlánc az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdődött a meggy fogyasztásösztönző kampány
Míg tavaly a vártnál később, idén az időjárási körülmények miatt…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek
A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >