Sok száz nyereménnyel lepi meg vásárlóit a 17 éves Auchan Magyarország
Az idén 17. születésnapját ünneplő Auchan Magyarország Kft. változatos programokkal és nyereményjátékkal várja vásárlóit 2015. április 30. és június 3. között. A nyeremények között19 darab, egyenként 600 000 forint összértékű éves bevásárlás, 1 darab 600 000 forint összértékű éves tankolás, illetve hetente 170 darab 17 000 forint értékű ajándékkártya is gazdára talál az Auchan vásárlói között;összesen több mint 880 darab nyeremény, 26 millió forintot meghaladó értékben.
Az Auchan Magyarország Kft. 17. születésnapját öt héten keresztül ünnepli 2015. április 30.és június 3. között. Ezalatt az idő alatt az áruházlánc a 3000 Ft felett vásárló Bizalomkártyás vásárlói számára hetente 3 db két személyes wellness hétvégét sorsol ki.Különleges, egy napos meglepetésként pedig május 2-án minden 1000 Ft feletti vásárlás után 1000 Ft értékű kuponnal ajándékozza meg az Auchan a vásárlóit, a kuponok levásárlására május 3 és 31. között lesz lehetőség, 10 ezer forint feletti vásárlás esetén.
Az Auchan Magyarország Kft. 17 éve nyitotta meg első áruházát Budaörsön, és mintegy 200 milliárd forintos beruházással ma már 19 áruházzal és 16 üzemanyag töltőállomással várja vásárlóit, akiknek száma 2014-ben már elérte a 42 milliót. A mintegy 7000 munkatársat foglalkoztató áruházlánc, a Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fórumának (MEF) alapító tagjaként és a Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés tagjaként kiemelt figyelmet fordít a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatására. Az idén harmadik alkalommal Fogyatékosság-barát Munkahelyként elismert Auchan Magyarország Kft.közel 360 megváltozott munkaképességű munkatársat foglalkoztat. A2015. május 17-én megrendezendő Rehab Critical Mass rendezvényen a születésnapi hónap keretében az Auchan munkatársak is csatlakoznak a menethez, és a vásárlókat is arra buzdítják, hogy vegyenek részt ezen a családi eseményen.
Az áruházi programokról azauchan.hu weboldalon és a http://www.facebook.com/AuchanMagyarorszag Facebook oldalon is folyamatosan tájékoztatja az áruházlánc az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >