Sok amerikai többet költ kávéra vagy ünnepi ajándékra, mint befektetésre
Tavaly háromból egy amerikai költött többet kávéra, mint befektetésre az Acorns pénzügyi alkalmazás felmérése szerint, amelyben 3 ezer, 18 és 44 év közötti felnőttet vizsgáltak. Sőt, 44 százalékuk többet költ ünnepi ajándékokra, míg 37 százalékuk utazásra, mint befektetésre – írja az origo.
„Nem arról van szó, hogy az emberek nem tudják, hogy be kell fektetniük, csak gyakran nem gondolnak rá a vásárlás pillanatában. A mi kultúránkban nagyon könnyű rászokni a költekezésre. A kávét csaknem automatikusan vesszük, és minden bizonnyal anélkül, hogy belegondolnánk, mit jelentene, ha inkább befektetnénk” – mondta Noah Kerner, az Acorns vezérigazgatója. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Digitális mérföldkő az amerikai Ahold Delhaize életében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többet költenek idén karácsonykor a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Trump vámcsökkentései átrendezhetik a globális élelmiszerpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az aszály okozta károk ellenére sem lesz hiány a jó minőségű magyar halból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
