Sok amerikai többet költ kávéra vagy ünnepi ajándékra, mint befektetésre
Tavaly háromból egy amerikai költött többet kávéra, mint befektetésre az Acorns pénzügyi alkalmazás felmérése szerint, amelyben 3 ezer, 18 és 44 év közötti felnőttet vizsgáltak. Sőt, 44 százalékuk többet költ ünnepi ajándékokra, míg 37 százalékuk utazásra, mint befektetésre – írja az origo.
„Nem arról van szó, hogy az emberek nem tudják, hogy be kell fektetniük, csak gyakran nem gondolnak rá a vásárlás pillanatában. A mi kultúránkban nagyon könnyű rászokni a költekezésre. A kávét csaknem automatikusan vesszük, és minden bizonnyal anélkül, hogy belegondolnánk, mit jelentene, ha inkább befektetnénk” – mondta Noah Kerner, az Acorns vezérigazgatója. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az amerikai piacfüggőség komoly versenyhátrányt jelenthet az exportban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Évente több mint öt teljes napot töltünk kávézással
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vészek borzolják a baromfit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szupermarketizáció 2.0, avagy új fejlődési szakaszba lépett a Lidl Szlovákiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

