Sok amerikai többet költ kávéra vagy ünnepi ajándékra, mint befektetésre
Tavaly háromból egy amerikai költött többet kávéra, mint befektetésre az Acorns pénzügyi alkalmazás felmérése szerint, amelyben 3 ezer, 18 és 44 év közötti felnőttet vizsgáltak. Sőt, 44 százalékuk többet költ ünnepi ajándékokra, míg 37 százalékuk utazásra, mint befektetésre – írja az origo.
„Nem arról van szó, hogy az emberek nem tudják, hogy be kell fektetniük, csak gyakran nem gondolnak rá a vásárlás pillanatában. A mi kultúránkban nagyon könnyű rászokni a költekezésre. A kávét csaknem automatikusan vesszük, és minden bizonnyal anélkül, hogy belegondolnánk, mit jelentene, ha inkább befektetnénk” – mondta Noah Kerner, az Acorns vezérigazgatója. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
EU-USA vámháború: a vám rossz a cégeknek, még rosszabbak a fogyasztóknak
Az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen sajnálatát fejezte…
Tovább olvasom >Tojáshiány az Egyesült Államokban: Korlátozásokat vezettek be a nagyobb kiskereskedelmi láncok
Az Egyesült Államokban egyre nagyobb problémát okoz a madárinfluenza-járvány, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >