Sok amerikai többet költ kávéra vagy ünnepi ajándékra, mint befektetésre
Tavaly háromból egy amerikai költött többet kávéra, mint befektetésre az Acorns pénzügyi alkalmazás felmérése szerint, amelyben 3 ezer, 18 és 44 év közötti felnőttet vizsgáltak. Sőt, 44 százalékuk többet költ ünnepi ajándékokra, míg 37 százalékuk utazásra, mint befektetésre – írja az origo.
„Nem arról van szó, hogy az emberek nem tudják, hogy be kell fektetniük, csak gyakran nem gondolnak rá a vásárlás pillanatában. A mi kultúránkban nagyon könnyű rászokni a költekezésre. A kávét csaknem automatikusan vesszük, és minden bizonnyal anélkül, hogy belegondolnánk, mit jelentene, ha inkább befektetnénk” – mondta Noah Kerner, az Acorns vezérigazgatója. (origo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >Tojásvám Amerikában: újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerpiacon
Donald Trump újabb vámintézkedései az amerikai mezőgazdasági szektor egyik legérzékenyebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >