Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 26. 09:13

Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a Heinz. A Heinz Tomato Ketchup Zero ráadásul 35%-kal több paradicsomot tartalmaz, mint a klasszikus változat.

A terméket a gyártó a fogyasztói igényekre válaszul fejlesztett, mivel egyre többen keresnek egészségesebb alternatívákat a megszokott élelmiszerek helyett – írja a Grocery Gazette.

A ketchupot úgy alkották meg, hogy annak kevesebb összetevővel is intenzív, telt íze legyen. Alexandra Bayet, a Heinz európai ketchup-innovációs vezetője szerint a ’Zero’ termékekkel kapcsolatban sokan azt feltételezik, hogy azok ízetlenek, számukra ugyanis a ’kevesebb’ a kulcsszó. Mint a szakember kifejtette, a Heinz ezt szeretné megcáfolni 150 éves szószkészítési tapasztalatát és külön erre a célra termesztett, napérlelte paradicsomait felhasználva az ikonikus eredetihez méltó ketchupot alkotva.

Az új recept alapján készült termék pozitív fogadtatásban részesült: a Heinz felmérése szerint a megkérdezettek 90%-a elégedett volt mind az ízzel, mind a minőséggel.

A Heinz ezzel a lépéssel csatlakozik azokhoz a brit gyártókhoz, amelyek a brit Élelmiszer- és Italgyártók Szövetsége szerint ez egyre jellemzőbb trendet követve csökkentik termékeik só- és cukortartalmát.

A márka folyamatosan bővíti termékkínálatát és februárban például újabb konzervbab-ízváltozatok fejlesztéséhez kérte a közönség segítségét.

Kapcsolódó cikkeink