Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a Heinz. A Heinz Tomato Ketchup Zero ráadásul 35%-kal több paradicsomot tartalmaz, mint a klasszikus változat.
A terméket a gyártó a fogyasztói igényekre válaszul fejlesztett, mivel egyre többen keresnek egészségesebb alternatívákat a megszokott élelmiszerek helyett – írja a Grocery Gazette.
A ketchupot úgy alkották meg, hogy annak kevesebb összetevővel is intenzív, telt íze legyen. Alexandra Bayet, a Heinz európai ketchup-innovációs vezetője szerint a ’Zero’ termékekkel kapcsolatban sokan azt feltételezik, hogy azok ízetlenek, számukra ugyanis a ’kevesebb’ a kulcsszó. Mint a szakember kifejtette, a Heinz ezt szeretné megcáfolni 150 éves szószkészítési tapasztalatát és külön erre a célra termesztett, napérlelte paradicsomait felhasználva az ikonikus eredetihez méltó ketchupot alkotva.
Az új recept alapján készült termék pozitív fogadtatásban részesült: a Heinz felmérése szerint a megkérdezettek 90%-a elégedett volt mind az ízzel, mind a minőséggel.
A Heinz ezzel a lépéssel csatlakozik azokhoz a brit gyártókhoz, amelyek a brit Élelmiszer- és Italgyártók Szövetsége szerint ez egyre jellemzőbb trendet követve csökkentik termékeik só- és cukortartalmát.
A márka folyamatosan bővíti termékkínálatát és februárban például újabb konzervbab-ízváltozatok fejlesztéséhez kérte a közönség segítségét.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >