Snoop Dogg a Corona új arca
Új kampányt indított a Constellation Brands Snoop Doggal. A kampány célja a Corona brandek egyesítése.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/08/Snoop-300x169.png)
Snoop Dogg népszerűsíti a Corona sört
A La Vida Más Fina nevű marketingkampány egy kifinomult, optimstább képet fest a Corona sörmárkáról. A kampány része több televíziós reklám is, amelyeket az NBA alatt vetítenek majd, ezen kívül digitális hirdetésel, GIPHY-k és PR-tevékenységek is kapcsolódnak a projekthez.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Lezárult az idei mobil-visszagyűjtő kampány az Auchanban
Az Auchan Magyarország idén is csatlakozott a KÖVET Egyesület, a Jane…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >