A Snickers legújabb kampánya a futball előtt tiszteleg
A Snickers a futballtörténelem egyik legnagyobb legendájával fogott össze az új, „Játssz úgy, mint Pelé!” kampányuk keretében. A verseny során három magyar focirajongónak lesz lehetősége arra, hogy találkozzon Pelével a barcelonai Olimpiai Stadionban, és részt vegyenek egy közös edzésen a világhírű sportikonnal. A versenyzőknek csupán annyit kell tenniük, hogy jelentkeznek az április 24-től június 18-ig tartó felhívásra, és feltöltenek egy fotót vagy videót www.snickers.hu oldalra, ahogyan Pelé egyik trükkjét utánozzák.
A hazai piacon eddig még sosem cserélték le a hagyományos Snickers-logót, most viszont négy, futballhoz köthető kifejezéssel – Pelé, Gól, Legenda, Hajrá – kerül a boltok polcaira a csokiszelet. A limitált kiadású Snickers csomagolása alatt matricákat is találhatnak a vásárlók
Kapcsolódó cikkeink
Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fejlesztésben látják a jövőt a hazai KKV-k
A cégek döntő többsége vágyik rá, és tervez a technológiai…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Euró vagy forint? Melyiket válasszuk külföldi kártyás vásárlásnál?
Ha külföldre indulunk nyaralni, érdemes felkészülni egy olyan buktatóra a…
Tovább olvasom >