Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják a látogatókat az idei Sneakerness Fesztiválon a rendezvényt támogató SPAR standján. A budapesti Millenárison a legmenőbb sneaker és streetwear márkák bemutatkozása mellett rap battle és sportolási lehetőségek is lesznek, valamint kiderül, ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
Párizs, Amszterdam, Milánó, London és Zürich után 2024. november 2-3-án a budapesti Millenáris ad otthont a második Sneakerness Fesztiválnak, a licenctulajdonos Dablty, Trunk Tamás szervezésében. A színes programokkal teli sneaker és streetwear vásáron a látogatók megismerkedhetnek a sneaker divat legújabb irányaival, különleges kollab-jaival, és találkozhatnak a nemzetközi sneakerkultúra személyiségeivel, valamint több kitűnő hazai rapperrel. A fesztivál vendéglátója, a SPAR Magyarország standján finomságokkal teli pop-up üzlet és interaktív játékok várják a látogatókat, és az is eldől, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
„Minden kornak megvoltak a meghatározó életstílus irányzatai. A mai fiatalok körében Magyarországon is rendkívül népszerű a sneaker kultúra, amely nemcsak az öltözködésükben, de a zenei ízlésükben és életmódjukban is megjelenik. A SPAR Magyarország számára nagyon fontos a Z-generáció, igyekszünk megismerni gondolkodásukat és vásárlási szokásaikat is. Erre pedig kitűnő lehetőséget teremt a Sneakerness Fesztivál”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A fesztivál ideje alatt a SPAR 16 négyzetméteres, hűtőkkel és pultokkal felszerelt mini pop-up üzletében snackek, üdítők és enjoy. ready to go ételek – saláták, szendvicsek, smoothie-k, édességek fogadják a vásárlókat, akik gyorskasszánál fizethetik ki a termékeket. Azok a látogatók, akik legalább 2500 forint értékben vásárolnak itt, a SPAR chill zone-ban játszhatnak a darugéppel, amellyel egy pár sneaker-t, SPAR márkatermékeket, limitált pólót, streetwear termékeket, vagy könyveket nyerhetnek. A vendégek a chill zone-ban szuperkényelmes babzsákokon szusszanhatnak egyet és kipróbálhatják a Vitapongot, a beerpong SPAR vitamin italával játszott verzióját.
A Sneakerness Fesztiválon kiderül az is, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”. A SPAR támogatásával lezajlott online selejtezők győztesei a döntőben immár szemtől-szemben mérik össze tudásukat a sneaker kultúráról.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >