Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják a látogatókat az idei Sneakerness Fesztiválon a rendezvényt támogató SPAR standján. A budapesti Millenárison a legmenőbb sneaker és streetwear márkák bemutatkozása mellett rap battle és sportolási lehetőségek is lesznek, valamint kiderül, ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
Párizs, Amszterdam, Milánó, London és Zürich után 2024. november 2-3-án a budapesti Millenáris ad otthont a második Sneakerness Fesztiválnak, a licenctulajdonos Dablty, Trunk Tamás szervezésében. A színes programokkal teli sneaker és streetwear vásáron a látogatók megismerkedhetnek a sneaker divat legújabb irányaival, különleges kollab-jaival, és találkozhatnak a nemzetközi sneakerkultúra személyiségeivel, valamint több kitűnő hazai rapperrel. A fesztivál vendéglátója, a SPAR Magyarország standján finomságokkal teli pop-up üzlet és interaktív játékok várják a látogatókat, és az is eldől, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
„Minden kornak megvoltak a meghatározó életstílus irányzatai. A mai fiatalok körében Magyarországon is rendkívül népszerű a sneaker kultúra, amely nemcsak az öltözködésükben, de a zenei ízlésükben és életmódjukban is megjelenik. A SPAR Magyarország számára nagyon fontos a Z-generáció, igyekszünk megismerni gondolkodásukat és vásárlási szokásaikat is. Erre pedig kitűnő lehetőséget teremt a Sneakerness Fesztivál”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A fesztivál ideje alatt a SPAR 16 négyzetméteres, hűtőkkel és pultokkal felszerelt mini pop-up üzletében snackek, üdítők és enjoy. ready to go ételek – saláták, szendvicsek, smoothie-k, édességek fogadják a vásárlókat, akik gyorskasszánál fizethetik ki a termékeket. Azok a látogatók, akik legalább 2500 forint értékben vásárolnak itt, a SPAR chill zone-ban játszhatnak a darugéppel, amellyel egy pár sneaker-t, SPAR márkatermékeket, limitált pólót, streetwear termékeket, vagy könyveket nyerhetnek. A vendégek a chill zone-ban szuperkényelmes babzsákokon szusszanhatnak egyet és kipróbálhatják a Vitapongot, a beerpong SPAR vitamin italával játszott verzióját.
A Sneakerness Fesztiválon kiderül az is, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”. A SPAR támogatásával lezajlott online selejtezők győztesei a döntőben immár szemtől-szemben mérik össze tudásukat a sneaker kultúráról.
Kapcsolódó cikkeink
4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >