Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják a látogatókat az idei Sneakerness Fesztiválon a rendezvényt támogató SPAR standján. A budapesti Millenárison a legmenőbb sneaker és streetwear márkák bemutatkozása mellett rap battle és sportolási lehetőségek is lesznek, valamint kiderül, ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
Párizs, Amszterdam, Milánó, London és Zürich után 2024. november 2-3-án a budapesti Millenáris ad otthont a második Sneakerness Fesztiválnak, a licenctulajdonos Dablty, Trunk Tamás szervezésében. A színes programokkal teli sneaker és streetwear vásáron a látogatók megismerkedhetnek a sneaker divat legújabb irányaival, különleges kollab-jaival, és találkozhatnak a nemzetközi sneakerkultúra személyiségeivel, valamint több kitűnő hazai rapperrel. A fesztivál vendéglátója, a SPAR Magyarország standján finomságokkal teli pop-up üzlet és interaktív játékok várják a látogatókat, és az is eldől, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
„Minden kornak megvoltak a meghatározó életstílus irányzatai. A mai fiatalok körében Magyarországon is rendkívül népszerű a sneaker kultúra, amely nemcsak az öltözködésükben, de a zenei ízlésükben és életmódjukban is megjelenik. A SPAR Magyarország számára nagyon fontos a Z-generáció, igyekszünk megismerni gondolkodásukat és vásárlási szokásaikat is. Erre pedig kitűnő lehetőséget teremt a Sneakerness Fesztivál”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A fesztivál ideje alatt a SPAR 16 négyzetméteres, hűtőkkel és pultokkal felszerelt mini pop-up üzletében snackek, üdítők és enjoy. ready to go ételek – saláták, szendvicsek, smoothie-k, édességek fogadják a vásárlókat, akik gyorskasszánál fizethetik ki a termékeket. Azok a látogatók, akik legalább 2500 forint értékben vásárolnak itt, a SPAR chill zone-ban játszhatnak a darugéppel, amellyel egy pár sneaker-t, SPAR márkatermékeket, limitált pólót, streetwear termékeket, vagy könyveket nyerhetnek. A vendégek a chill zone-ban szuperkényelmes babzsákokon szusszanhatnak egyet és kipróbálhatják a Vitapongot, a beerpong SPAR vitamin italával játszott verzióját.
A Sneakerness Fesztiválon kiderül az is, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”. A SPAR támogatásával lezajlott online selejtezők győztesei a döntőben immár szemtől-szemben mérik össze tudásukat a sneaker kultúráról.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >