Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják a látogatókat az idei Sneakerness Fesztiválon a rendezvényt támogató SPAR standján. A budapesti Millenárison a legmenőbb sneaker és streetwear márkák bemutatkozása mellett rap battle és sportolási lehetőségek is lesznek, valamint kiderül, ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
Párizs, Amszterdam, Milánó, London és Zürich után 2024. november 2-3-án a budapesti Millenáris ad otthont a második Sneakerness Fesztiválnak, a licenctulajdonos Dablty, Trunk Tamás szervezésében. A színes programokkal teli sneaker és streetwear vásáron a látogatók megismerkedhetnek a sneaker divat legújabb irányaival, különleges kollab-jaival, és találkozhatnak a nemzetközi sneakerkultúra személyiségeivel, valamint több kitűnő hazai rapperrel. A fesztivál vendéglátója, a SPAR Magyarország standján finomságokkal teli pop-up üzlet és interaktív játékok várják a látogatókat, és az is eldől, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”.
„Minden kornak megvoltak a meghatározó életstílus irányzatai. A mai fiatalok körében Magyarországon is rendkívül népszerű a sneaker kultúra, amely nemcsak az öltözködésükben, de a zenei ízlésükben és életmódjukban is megjelenik. A SPAR Magyarország számára nagyon fontos a Z-generáció, igyekszünk megismerni gondolkodásukat és vásárlási szokásaikat is. Erre pedig kitűnő lehetőséget teremt a Sneakerness Fesztivál”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A fesztivál ideje alatt a SPAR 16 négyzetméteres, hűtőkkel és pultokkal felszerelt mini pop-up üzletében snackek, üdítők és enjoy. ready to go ételek – saláták, szendvicsek, smoothie-k, édességek fogadják a vásárlókat, akik gyorskasszánál fizethetik ki a termékeket. Azok a látogatók, akik legalább 2500 forint értékben vásárolnak itt, a SPAR chill zone-ban játszhatnak a darugéppel, amellyel egy pár sneaker-t, SPAR márkatermékeket, limitált pólót, streetwear termékeket, vagy könyveket nyerhetnek. A vendégek a chill zone-ban szuperkényelmes babzsákokon szusszanhatnak egyet és kipróbálhatják a Vitapongot, a beerpong SPAR vitamin italával játszott verzióját.
A Sneakerness Fesztiválon kiderül az is, hogy ki lesz az „Év sneakerhead-je”. A SPAR támogatásával lezajlott online selejtezők győztesei a döntőben immár szemtől-szemben mérik össze tudásukat a sneaker kultúráról.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >