Sms-ért csokoládét?
A többnyire értékesítési célokra használt vending automatákat sem kerülte el a 21. század: az interaktív marketingkommunikáció eszközévé váltak. Ugyanis a fogyasztók által igen kedvelt kóstoltatáshoz kezdik őket használni. Az automatából a fogyasztó úgy kap kóstolási mintát, hogy egy ingyenes sms-t juttat el a gépen megadott telefonszámra, a válaszként kapott kódot pedig beüti a gép billentyűzete segítségével. A belga Fosfor marketing- és dizájnügynökség Boobox nevű szerkezete könnyen alakítható a kóstolási minták formájához és méretéhez, sőt, hűtőberendezéssel is ellátták a hűtést igénylő termékek – például üdítőitalok – kóstoltatásához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >