Sms-ért csokoládét?
A többnyire értékesítési célokra használt vending automatákat sem kerülte el a 21. század: az interaktív marketingkommunikáció eszközévé váltak. Ugyanis a fogyasztók által igen kedvelt kóstoltatáshoz kezdik őket használni. Az automatából a fogyasztó úgy kap kóstolási mintát, hogy egy ingyenes sms-t juttat el a gépen megadott telefonszámra, a válaszként kapott kódot pedig beüti a gép billentyűzete segítségével. A belga Fosfor marketing- és dizájnügynökség Boobox nevű szerkezete könnyen alakítható a kóstolási minták formájához és méretéhez, sőt, hűtőberendezéssel is ellátták a hűtést igénylő termékek – például üdítőitalok – kóstoltatásához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: Vir volt a legnépszerűbb a Horvátországba utazó magyarok körében idén nyáron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon drágultak legjobban a szállodák és éttermek az EU-ban – olvad a Balaton árelőnye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adni és kapni (egy koktélt a bárban) – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >