Sms-ért csokoládét?
A többnyire értékesítési célokra használt vending automatákat sem kerülte el a 21. század: az interaktív marketingkommunikáció eszközévé váltak. Ugyanis a fogyasztók által igen kedvelt kóstoltatáshoz kezdik őket használni. Az automatából a fogyasztó úgy kap kóstolási mintát, hogy egy ingyenes sms-t juttat el a gépen megadott telefonszámra, a válaszként kapott kódot pedig beüti a gép billentyűzete segítségével. A belga Fosfor marketing- és dizájnügynökség Boobox nevű szerkezete könnyen alakítható a kóstolási minták formájához és méretéhez, sőt, hűtőberendezéssel is ellátták a hűtést igénylő termékek – például üdítőitalok – kóstoltatásához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: csaknem 80 elismerést adtak át a Virágos Magyarország díjátadóján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >ESET: vállalkozásokat tehetnek tönkre a zsarolóvírus-támadások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >BSI: többmilliárdos bevételt és rekordlétszámú turistát hoztak Budapestre az idei futóversenyek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

