Sms-ért csokoládét?
A többnyire értékesítési célokra használt vending automatákat sem kerülte el a 21. század: az interaktív marketingkommunikáció eszközévé váltak. Ugyanis a fogyasztók által igen kedvelt kóstoltatáshoz kezdik őket használni. Az automatából a fogyasztó úgy kap kóstolási mintát, hogy egy ingyenes sms-t juttat el a gépen megadott telefonszámra, a válaszként kapott kódot pedig beüti a gép billentyűzete segítségével. A belga Fosfor marketing- és dizájnügynökség Boobox nevű szerkezete könnyen alakítható a kóstolási minták formájához és méretéhez, sőt, hűtőberendezéssel is ellátták a hűtést igénylő termékek – például üdítőitalok – kóstoltatásához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Halkonzerves doboz, mint a tengerparti művészet tökéletes médiuma – A nap képe
Eredeti, autentikus és feltehetően túl sokba sem kerülhet.
Tovább olvasom >9 kg ramen 2 perc alatt – A nap videója
Evőversenyt nézünk, bizonyos fenntartásokkal…
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >