Okos hajkefe és bőrtapasz
A párizsi Viva Technology konferencián mutatta be a L’Oreál csoport legújabb technológiai fejlesztéseit. A Lancôme legújabb szolgáltatásával például személyre szabottan képes megmondani, hogy bőrtípusunkhoz milyen alapozó kell. Ehhez beszkennelik a fogyasztó bőrtónusát, majd egy szoftver segítségével meghatározzák a bőrtónushoz tökéletesen passzoló színt, melyet helyben ki is kevernek. A La Roche-Posay a My UV Patch szenzort mutatta be, mely bőrre ragasztva figyeli az UVA- és az UVB-sugárzást. Az adatokat a mobiltelefonnak továbbítja, ahol tanácsot ad a helyes napozáshoz, figyelmeztet, mikor kell bekenni bőrünket naptejjel. A szenzor egyes fényvédő termékekhez csomagolva lesz megvásárolható Magyarországon.
A rendezvényen bemutatták a Kérastase fejlesztését is, a világ első digitális technológiával felszerelt hajkeféjét. A Hair Coach beépített mikrofonja a fésülés hangjait figyeli, a terheléscellák a hajra és fejbőrre nehezedő erőt mérik, a különböző érzékelők pedig a fésülési szokásokat elemzik. Minden információt egy mobilalkalmazásba gyűjt a rendszer, melyeket összesítve egy hajminőségi mutatószámot kapunk, valamint személyre szabott tanácsokat és termékajánlásokat.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >