Okos hajkefe és bőrtapasz
A párizsi Viva Technology konferencián mutatta be a L’Oreál csoport legújabb technológiai fejlesztéseit. A Lancôme legújabb szolgáltatásával például személyre szabottan képes megmondani, hogy bőrtípusunkhoz milyen alapozó kell. Ehhez beszkennelik a fogyasztó bőrtónusát, majd egy szoftver segítségével meghatározzák a bőrtónushoz tökéletesen passzoló színt, melyet helyben ki is kevernek. A La Roche-Posay a My UV Patch szenzort mutatta be, mely bőrre ragasztva figyeli az UVA- és az UVB-sugárzást. Az adatokat a mobiltelefonnak továbbítja, ahol tanácsot ad a helyes napozáshoz, figyelmeztet, mikor kell bekenni bőrünket naptejjel. A szenzor egyes fényvédő termékekhez csomagolva lesz megvásárolható Magyarországon.
A rendezvényen bemutatták a Kérastase fejlesztését is, a világ első digitális technológiával felszerelt hajkeféjét. A Hair Coach beépített mikrofonja a fésülés hangjait figyeli, a terheléscellák a hajra és fejbőrre nehezedő erőt mérik, a különböző érzékelők pedig a fésülési szokásokat elemzik. Minden információt egy mobilalkalmazásba gyűjt a rendszer, melyeket összesítve egy hajminőségi mutatószámot kapunk, valamint személyre szabott tanácsokat és termékajánlásokat.
Kapcsolódó cikkeink
AI a szépségiparban: A L’Oréal bionyomtatott bőrrel, GenAI tartalomlaborral és AI asszisztenssel hozza el a jövőt
A Viva Tech-en egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be…
Tovább olvasom >Új digitális innovációs központot nyitott a Kerry Group
A Kerry Group új digitális innovációs központot nyitott, amellyel a…
Tovább olvasom >Navracsics Tibor: a turisztikai fejlesztéseket tájazonos módon kell megvalósítani
A turisztikai fejlesztéseket környezet- és tájazonos módon kell megvalósítani, úgy,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >