Slimexpo: 40 ezer fős rendezvény az egészséges termékek bemutatására
A fejlett országokban a túlsúlyos és elhízott emberek aránya ötévente megduplázódik. Magyarországon bizonyítottan a jelen és a jövő egyik legjelentősebb egészségügyi problémája az elhízás, ami a lakosság 60%-át közvetlenül érinti. Ennek számos oka lehet, egyik és legfontosabb az egészségtelen táplálkozásból fakad.
Japán és Kanada után életre hívtunk egy izgalmas, három napos fesztivált, amellyel célunk, hogy egy helyen egy időben megismerkedhessen a fogyasztó mindazokkal a szolgáltatásokkal és termékekkel, amelyek az egészséges életmódhoz és a hozzá kapcsolódó jó közérzethez, a kiegyensúlyozott életvitelhez vezetnek.
A Slimexpo egy olyan hiánypótló eseményként valósul meg, ahol tematikáját tekintve jelen lesznek mindazon cégek és szolgáltatók, akik ma Magyarországon számítanak a fogyókúra, egészséges életmód, egészséges táplálkozás, illetve ebből fakadó testi-lelki harmónia tekintetében.
A fesztiválon vidéki hangulatot keltve, kialakítunk egy kis piacot őstermelők, forgalmazók részvételével, ahol a bio-életmód filozófiáját adjuk át a termelő, kereskedő ill. a fogyasztó között. Jöjjön el Ön is termékeivel és a helyszínen promóciós ill. értékesítési tevékenységet végezve a látogatók részére standján kóstolással egybekötött felvilágosítással tegye interaktívabbá megjelenését. A látogatók így saját élmény alapján információt kaphatnak az egyes termékekről, azok hasznos élettani hatásairól, így hozzájárul az egészséges életmód fenntartásához, valamint új fogyasztási szokások kialakulásához.
A medián piackutatási adatai szerint 40.000 potenciális érdeklődő várható az eseményre, amelyet erős, 130 millió forintos média kampánnyal érünk el.
Legyen Ön is partnerünk a 2011. március 11-13 között a Papp László Budapest Sportarénában megrendezésre kerülő Slimexpo – Fogyókúra, Szépség, Egészség Fesztiválon!
További információkat a www.slimexpo.hu weboldalon, vagy a 06/1-354-1516 telefonszámon kaphat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >