Skybaby: megérkezett az energiaitalok legújabb generációja
Júniustól új, trendi energiaitalcsaláddal találkozhatnak a vásárlók a hipermarketekben és a MOL benzinkutakon Skybaby néven, ami a feltűnő, pin-up stílusjegyeket hordozó dizájnnak és a különleges receptúrának köszönhetően nagy, nemzetközi sikerre számít. Elsőként három, a Classic, a Classic Zero és a Cool változatokban érhető el 250 ml-es kiszerelésben, de a közeljövőben további ízeket és egyedülálló kiszereléseket fejlesztenek. Az ötlet Balogh Leventétől, a Szentkirályi ásványvíz alapítójától származik, aki eddigi marketingtapasztalatait kamatoztatva segíti a Skybaby SD Kft. által forgalmazott termékek indulását és az újabb fejlesztéseket. A sajtónyilvános bemutatónak a Budaörsi Repülőtér adott otthont, ahol a résztvevők megélhették a repülés élményét a világ egyetlen működő Li-2-es, Skybaby jegyeket hordozó repülőgépével.
Az energiaital sikertermék a maga nemében, tulajdonképpen a kávéfogyasztás modernizált, korszerű változata. Akár szellemi, akár fizikai igénybevétel esetén – legyen szó munkavégzésről vagy sportolásról, amikor csökken a szervezet vércukorszintje – ideális választás, ugyanis egyaránt növeli a koncentráló- és teljesítőképességet. „A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az összetevőket, hogy azok megkülönböztessék a többi hasonló terméktől: például taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztíviával és szukralózzal, tehát természetes édesítőszerekkel készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes, és vitamint tartalmaz” – mondta Balogh Levente.
Egyelőre három ízben kaphatók az újrahasznosítható dobozban, egyedi receptúrával készülő Skybaby termékek. A Classic változatban a klasszikus tuttifrutti energiaital-ízét lágyították kékszőlő- és mate kivonatokkal, a Classic Zero kivitelben ugyanez a kellemes ízvilág köszön vissza, cukormentesen. A Cool koffeines ízhatású, amit a fahéj, citrus és vanília ízek tesznek harmonikussá. Mindhárom termék kiváló alapanyaga koktéloknak is.
A dizájnt tekintve a fiatalok körében a pin-up stílus trendi, az idősebb korosztálynak pedig kifejezetten nosztalgikus lehet. Hazánk mellett további ötven országban kezdik el a forgalmazást, ősszel pedig nemzetközi vásárokon mutatják be a termékeket. Idén nyáron több kampánnyal is készül a cég, köztük egy játékkal az Instagramon, amelynek keretében keresik a dobozon szereplő lányok hasonmásait. A jövő évi kampányban életre fognak kelni az addigi animált alakok a nyertesekkel, kiválasztottakkal.
Kapcsolódó cikkeink
Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >