Skybaby: megérkezett az energiaitalok legújabb generációja
Júniustól új, trendi energiaitalcsaláddal találkozhatnak a vásárlók a hipermarketekben és a MOL benzinkutakon Skybaby néven, ami a feltűnő, pin-up stílusjegyeket hordozó dizájnnak és a különleges receptúrának köszönhetően nagy, nemzetközi sikerre számít. Elsőként három, a Classic, a Classic Zero és a Cool változatokban érhető el 250 ml-es kiszerelésben, de a közeljövőben további ízeket és egyedülálló kiszereléseket fejlesztenek. Az ötlet Balogh Leventétől, a Szentkirályi ásványvíz alapítójától származik, aki eddigi marketingtapasztalatait kamatoztatva segíti a Skybaby SD Kft. által forgalmazott termékek indulását és az újabb fejlesztéseket. A sajtónyilvános bemutatónak a Budaörsi Repülőtér adott otthont, ahol a résztvevők megélhették a repülés élményét a világ egyetlen működő Li-2-es, Skybaby jegyeket hordozó repülőgépével.
Az energiaital sikertermék a maga nemében, tulajdonképpen a kávéfogyasztás modernizált, korszerű változata. Akár szellemi, akár fizikai igénybevétel esetén – legyen szó munkavégzésről vagy sportolásról, amikor csökken a szervezet vércukorszintje – ideális választás, ugyanis egyaránt növeli a koncentráló- és teljesítőképességet. „A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az összetevőket, hogy azok megkülönböztessék a többi hasonló terméktől: például taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztíviával és szukralózzal, tehát természetes édesítőszerekkel készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes, és vitamint tartalmaz” – mondta Balogh Levente.
Egyelőre három ízben kaphatók az újrahasznosítható dobozban, egyedi receptúrával készülő Skybaby termékek. A Classic változatban a klasszikus tuttifrutti energiaital-ízét lágyították kékszőlő- és mate kivonatokkal, a Classic Zero kivitelben ugyanez a kellemes ízvilág köszön vissza, cukormentesen. A Cool koffeines ízhatású, amit a fahéj, citrus és vanília ízek tesznek harmonikussá. Mindhárom termék kiváló alapanyaga koktéloknak is.
A dizájnt tekintve a fiatalok körében a pin-up stílus trendi, az idősebb korosztálynak pedig kifejezetten nosztalgikus lehet. Hazánk mellett további ötven országban kezdik el a forgalmazást, ősszel pedig nemzetközi vásárokon mutatják be a termékeket. Idén nyáron több kampánnyal is készül a cég, köztük egy játékkal az Instagramon, amelynek keretében keresik a dobozon szereplő lányok hasonmásait. A jövő évi kampányban életre fognak kelni az addigi animált alakok a nyertesekkel, kiválasztottakkal.
Kapcsolódó cikkeink
Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Új szabályok az energiaitalok értékesítésében: gyerekeknek tilos, felnőtteknek biztonságos marad
Április végétől új szabályozás lépett életbe Magyarországon az energiaitalok értékesítésével…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >