Skóciában egy sütigyár vezeti be elsőként a „lámpás” jelzést
A Paterson Arran skót édességgyár a jövőben alkalmazza a brit élelmiszerhivatal (FSA) által javasolt „közlekedési lámpás” jelöléseket.
A gyár legújabb, csökkentett zsírtartalmú termékein tűnik
fel először a címke, amely a fehérje, zsír, cukor és sótartalom arányát a
közlekedési lámpák jelzéseit szerint (piros- magas, sárga- közepes,
zöld-alacsony) mutatja. Az FSA már 2004 óta propagálja az információs rendszer
bevezetését, azóta több gyártó, a Waitrose, a Sainsbury's, a Co-op, az M&S,
a McCain, aNew Covent Garden Food Company és a Moy Park is alkalmazza.
Márciusban néhány nagyobb élelmiszergyártó 4 millió fontos
kampányba fogott, hogy felvilágosító kampányt folytasson arról, mennyi
fehérjére, zsírra, cukorra és sóra van szüksége naponta az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >