Skóciában egy sütigyár vezeti be elsőként a „lámpás” jelzést
A Paterson Arran skót édességgyár a jövőben alkalmazza a brit élelmiszerhivatal (FSA) által javasolt „közlekedési lámpás” jelöléseket.
A gyár legújabb, csökkentett zsírtartalmú termékein tűnik
fel először a címke, amely a fehérje, zsír, cukor és sótartalom arányát a
közlekedési lámpák jelzéseit szerint (piros- magas, sárga- közepes,
zöld-alacsony) mutatja. Az FSA már 2004 óta propagálja az információs rendszer
bevezetését, azóta több gyártó, a Waitrose, a Sainsbury's, a Co-op, az M&S,
a McCain, aNew Covent Garden Food Company és a Moy Park is alkalmazza.
Márciusban néhány nagyobb élelmiszergyártó 4 millió fontos
kampányba fogott, hogy felvilágosító kampányt folytasson arról, mennyi
fehérjére, zsírra, cukorra és sóra van szüksége naponta az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >