Skóciában egy sütigyár vezeti be elsőként a „lámpás” jelzést
A Paterson Arran skót édességgyár a jövőben alkalmazza a brit élelmiszerhivatal (FSA) által javasolt „közlekedési lámpás” jelöléseket.
A gyár legújabb, csökkentett zsírtartalmú termékein tűnik
fel először a címke, amely a fehérje, zsír, cukor és sótartalom arányát a
közlekedési lámpák jelzéseit szerint (piros- magas, sárga- közepes,
zöld-alacsony) mutatja. Az FSA már 2004 óta propagálja az információs rendszer
bevezetését, azóta több gyártó, a Waitrose, a Sainsbury's, a Co-op, az M&S,
a McCain, aNew Covent Garden Food Company és a Moy Park is alkalmazza.
Márciusban néhány nagyobb élelmiszergyártó 4 millió fontos
kampányba fogott, hogy felvilágosító kampányt folytasson arról, mennyi
fehérjére, zsírra, cukorra és sóra van szüksége naponta az embereknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >