SIRHA Budapest – nemzetközi kiállítás, hazai ízekkel

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 01. 30. 14:00

A SIRHA Budapest az élelmiszeripar, a sütő- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar hazai és regionális piaci szereplőit várja 2014. március 10. és 12. között.

Az idén debütáló szakkiállítást a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont A pavilonjában látogathatják az érdeklődők. A pavilonban januárban közel 8000 m2 már foglalt, ám a jelentkezések a nyitónap közelségének ellenére is folyamatosan érkeznek.
A kiállítás fővédnöke Dr. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter.

A kiállítók között jelen lesznek food és non-food termékeket forgalmazók, pék- és cukrász alapanyaggyártók, forgalmazók, gépgyártással, konyhatechnológiával foglalkozó cégek. A látogatóknak így módjuk lesz tájékozódni az élelmiszeripari, vendéglátóipari, pék- és cukrászipari beszerzési lehetőségekről, új üzleti kapcsolatokat építhetnek, és hatékony megoldásokat találhatnak céljaik megvalósítására.

A korábbi FOODAPEST, HOVENTA és UKBA kiállítások regisztrált látogatói ingyenes meghívót kapnak a kiállítás előtti hetekben. A több ezres címlista alapján a meghívottak sorát kiegészítik a kiállítók által meginvitált látogatok, illetve azok a külföldi beszerzők, akiket támogatóinkon keresztül érünk el.

A rendezvény kiemelt szakmai partnere a METRO, kiemelt médiatámogatója a Trade Magazin, együttműködő partnere a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága. A METRO mintegy 800 m2 standon mutatkozik be, ahol az áruházlánc kínálatával részletesen megismerkedhetünk majd.

sirha_banner300x200

A kiállítók közt szerepel továbbá a Hungerit Zrt., a Fonyódi Ásványvíz Kft., a Prémium Kert, a BISQUIT Kft., a Kessko, a BFL, a Cesarin, a MEC3 Hungaria Kft., a PreGel, az ASSUR Kft., a Földi Kft, a Progast Kft., a Flexys Kft., a Winterhalter, a Hagleitner és az SCA Hygiene Products Kft. és még sokan mások.

A kiállítás célcsoportjának elérésében, a közvetlen kapcsolattartás, és a külföldi potenciális vásárlók meghívása mellett fontos szerepe volt a regionális kommunikációs kampánynak. A hazai gazdasági és szakmai lapok, online portálok mellett cseh, román, szlovák, szerb, ukrán, horvát és lengyel tematikus oldalakon is olvashattak a SIRHA Budapest kiállításról a piaci szereplők.

A kiállítás programjai számtalan témát járnak körbe. A konferenciák, előadások és bemutatók a szektor bármely területéről érkező szakembernek érdekes és hasznos lehet.

Kapcsolódó cikkeink