SIÓ, a legmegbízhatóbb hazai gyümölcslé márka
A SIÓ márka nyerte az idén első alkalommal a gyümölcslevek kategóriájában is meghirdetett „Reader’s Digest Megbízható márka” címmel járó felmérést.
A Reader’s Digest által 2000
óta Európa 16 országában évente
végzik el a kutatást, amelyen a legnagyobb hazai
gyümölcslé márka, a SIÓ, remekelt. A
2001 óta tizenhat országban jelenlévő, 23 ezer
embert megkérdező „Európai Megbízható
márkák” felmérés többek között
az európai márkák iránti fogyasztói
bizalom változását mérte a 2008.
augusztus-októberi időszakban, de emellett vizsgálta
azt is, hogy az emberek mennyire tartják megbízhatónak
a különböző foglalkozások képviselőit,
és mennyire bíznak például az internetben
és az EU-ban. A válaszokból kiderül, az
erős márkák stabilan őrzik korábban
megszerzett helyüket.
A SIÓ-ECKES Kft. büszke
arra, hogy a SIÓ gyümölcslevek kiváló
minőségét a fogyasztók is elismerik, és
ez nemcsak a márka piaci pozíciójában,
hanem független felmérésekben is megmutatkozik –
hangsúlyozta Zarándy Katalin, a SIÓ-ECKES Kft.
marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >