Simó György: „Átrendeződő világot látok”
Megjelentek azok a konfliktusok, amelyek az új világegyensúlyt hozzák el, mondta Simó György, a Day One Capital ügyvezetője a FutureTalks május 30-i adásában.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/Simo_Gyorgy_01.00_00_45_01.Still009-300x169.png)
Simó György
A mesterséges intelligencia kapcsán Simó György úgy vélte, „vagy összeolvadunk a gépekkel, vagy belehullunk a felejtés kútjába”. Szó esett még a műveltség radikális támadásáról, a technológia mögött kullogó szabályozásról, félművelt amerikai politikusokról, valamint arról, hogy miért diszfunkcionális a nyilvánosság csatornája.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/Simo_Gyorgy_01.00_01_46_08.Still010-300x169.png)
Krizsó Szilvia
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=886u1_8dTkU
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
A műtárgy középtávú befektetés
Mitől értékes egy festmény? Virág Judit művészettörténész, galériatulajdonos most elmondja…
Tovább olvasom >A klasszikus zenében óriási piaci potenciál rejlik – Hámori Máté
Hámori Máté, az óbudai Danubia Zenekar művészeti vezetője szerint a…
Tovább olvasom >A pletyka nem mindig rossz – mondja a szociálpszichológus Szvetelszky Zsuzsanna
Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus, pletykakutató volt a Futuretalks podcast Krizsó Szilviával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >